Walking with ... / Chased by ....
- De DinoDolsjes
- Been thanked: 2 times
Walking with ... / Chased by ....
Allen,
Ben al enige tijd op zoek naar de volgende DVD\'s (bij voorkeur NL-gesproken of met NL-ondertitels):
1. \"Walking with Dinosaurs\"
2. \"Chased by sea monsters\"
Heb al meerdere malen internet afgestruind, maar steeds zonder succes.
Cheers,
Paul
Ben al enige tijd op zoek naar de volgende DVD\'s (bij voorkeur NL-gesproken of met NL-ondertitels):
Cheers,
Paul
If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser
Antw: Walking with ... / Chased by ....
Het net staat er vol van??De DinoDolsjes schreef:
http://www.beslist.nl/dvd-video/d000000 ... saurs.html
http://www.dvd-plein.nl/php/module.php? ... t&cat=Docu
- De DinoDolsjes
- Been thanked: 2 times
Blijkbaar een kwestie van de juiste search-enigine en key-words.
Thanks Morpheus
!
Paul
Thanks Morpheus

Paul
If it doesn't kill you, it makes you
Hoi Paul,
hier is deze nog goedkoper:
http://www.mediadis.com/dvd/search.asp? ... &x=59&y=14
en hij zal nog wel ergens goedkoper te vinden zijn.
Misschien verder nog een goede tip is de Dvd-box van Jurrasic Park. 4 Dvd\'d met de drie films en veel extra info. Ik heb deze zelf enige tijd geleden gekocht. Eigenlijk een must voor de fossielenliefhebber en filmliefhebber. Spielberg en ILM lieten zien dat ons witte doek nooit meer het zelfde zou zijn.
hier is deze nog goedkoper:
http://www.mediadis.com/dvd/search.asp? ... &x=59&y=14
en hij zal nog wel ergens goedkoper te vinden zijn.
Misschien verder nog een goede tip is de Dvd-box van Jurrasic Park. 4 Dvd\'d met de drie films en veel extra info. Ik heb deze zelf enige tijd geleden gekocht. Eigenlijk een must voor de fossielenliefhebber en filmliefhebber. Spielberg en ILM lieten zien dat ons witte doek nooit meer het zelfde zou zijn.
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY
Hoi.
gewoon even wachten , ik heb hem aangevraagd bij nieuwsgroep.
als hij gepost word kun je hem van mij krijgen. kost dan alleen dvd en postzegel en geen € 38.00
sharky
gewoon even wachten , ik heb hem aangevraagd bij nieuwsgroep.
als hij gepost word kun je hem van mij krijgen. kost dan alleen dvd en postzegel en geen € 38.00
sharky
De DinoDolsjes schreef:
Allen,
Cheers,
Paul
Soms wil je echter voor €27,99 de originele dvd hebben.
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY
Antw: Antw: Walking with ... / Chased by ....
je bent er jong genoeg voor,heb je ooit \"Soilent Green\"gezien,en heeft hij zo\'n indruk op je gemaakt??pedro schreef:
Soms wil je echter voor €27,99 de originele dvd hebben.
[Bewerkt door Theo op 29-11-2005 om 17:53 NL]
Theo
Sharky,
ik weet natuurlijk niet wat Paul wil?
Theo,
gelukkig dat je me er jong genoeg voor noemt. Soylent Green kan bij de echte filmliefhebber, zoals mijzelf, niet in de kast ontbreken. Omdat ik jullie wat anders voor wilde schotelen als beroemde fossiele kreten, kwam ik uit bij een andere hobby. Adders geef ik jullie al in het fotootje bij de berichten en natuurfotografie wil ik nog wel eens aanhalen in mijn berichten. Dus bleef film over. Daarom eens in de zoveel tijd een nieuwe quote uit een film.
De quote, uit deze fantastische science fiction film, zal altijd in mijn gedachten blijven.
De hand, het einde van de film en dan: SOYLENT GREEN IS PEOPLE!, geweldig.
ik weet natuurlijk niet wat Paul wil?
Theo,
gelukkig dat je me er jong genoeg voor noemt. Soylent Green kan bij de echte filmliefhebber, zoals mijzelf, niet in de kast ontbreken. Omdat ik jullie wat anders voor wilde schotelen als beroemde fossiele kreten, kwam ik uit bij een andere hobby. Adders geef ik jullie al in het fotootje bij de berichten en natuurfotografie wil ik nog wel eens aanhalen in mijn berichten. Dus bleef film over. Daarom eens in de zoveel tijd een nieuwe quote uit een film.
De quote, uit deze fantastische science fiction film, zal altijd in mijn gedachten blijven.
De hand, het einde van de film en dan: SOYLENT GREEN IS PEOPLE!, geweldig.
Pedro Janssen
Venray
- Mammoetkies