Respect !!!!!

Updates, mededelingen en suggesties voor deze website.
Plaats reactie
sharky
Contacteer:
Respect !!!!!

Bericht door sharky » 31 mar 2012, 11:16

Ik wilde hier nog wat zeggen naar aanleiding van de discussie over een post van Lars.

Ik verzamel zelf al meer dan 35 jaar fossielen ,en ik kan me goed voorstellen dat ik in het begin misschien ook wel eens te enthousiast en onnozel overkwam in de ogen van toen gevorderde verzamelaars.
Ik denk dat dat te wijten is aan leeftijd en enthousiasme over een nieuwe spannende hobby.
Nu heb ik altijd dit forum gezien als een mooie plek om dingen te leren ( een mens is nooit te oud om te leren ) en om contacten te onderhouden.
Ik merk te laatste tijd aan het afnemend aantal posten en als er al gepost worden er vaak oeverloze discussies zijn en die soms ook nog op de man worden gevoerd., en dat dit het forum geen goed doet en bij veel mensen de animo voor het forum afneemt.
Ik zou zeggen terug naar de basis ,gezellig ervaringen uitwisselen en iedereen proberen te helpen .
Een tip als je niets positiefs of zinvols aan een post kunt toevoegen,beheers je dan en ga naar de volgende post
En ook nog een opmerking over mensen in de sociale werkvoorziening.
Ik werk er zelf ook al 18 jaar nadat ik na 25 jaar als brandweerman met een nekhernia werd afgekeurd.
Ik ben daar toen als gedetacheerde aangepast werk kunnen gaan doen.
Er werken natuurlijk ook mensen die sociaal misschien niet zo vaardig zijn als sommige op het forum ( of misschien toch ? )
Maar om daar op neer te kijken en mensen daar op te beoordelen is bekennen dat je zelf sociaal gehandicapt bent.
Dus nogmaals ,terug naar de basis van ons forum ,heb respect voor elkaar en gebruik het forum om van elkaar te leren en onze mooie hobby uit te dragen.

Groetjes

nestor
Antw: Respect !!!!!

Bericht door nestor » 31 mar 2012, 14:32

Zo is dat!:)

De senioribus nil nisi bene

Spongebob
Has thanked: 416 times
Been thanked: 636 times

Bericht door Spongebob » 31 mar 2012, 19:11

Heel goed Cor

(en er staat geen woord Latijn bij ;) )

Time fades away (Neil Young)

Carcharias
Contacteer:

Bericht door Carcharias » 31 mar 2012, 22:41

Helemaal mee eens! ;) Voor deze uitspraak heb ik nu respect!

Luctor et Emergo

Nikki

Bericht door Nikki » 02 apr 2012, 21:06

Ik zet hier ook mijn handtekening onder.

Plaats reactie