Vreemde trosjes verstening.
Vreemde trosjes verstening.
hallo Fossilenzoeker uit Twente hier zijn de foto,s ik was ze vergeten bij te voegen. Probeerde de boel te verwijderen maar dat lukte niet vandaar. het gaat om de trosjes die lijken wel op versteende eitjes waarvan weet ik zelf ook niet. Ze komen uit het boorresidu Plioceen-Mioceen. Heb ze nooit eerder gezien. Er zal wel iemand zijn die het herkent. Gr.Ben
0000000000
Antw: Vreemde trosjes verstening.
Ik krijg de indruk dat het coproliet is,
Gr
Gr
Pangeaman - Niemand is slim genoeg om
zijn eigen domheid te bevatten.
zijn eigen domheid te bevatten.
- Triassicpark
Ik krijg die indruk ook alleen ik vind het wel erg klein voor versteende poep. misschien dan van een klein zoogdier?
Grt, maurice
Grt, maurice
Antw: Antw: Vreemde trosjes verstening.
Die indruk heb ik niet, genoeg coprolieten gezien. het zijn duidelijk eivormige voorwerpjes die aan elkaar zitten. Nu nog raadselachtig. bedankt, Gr.Benpangeaman schreef:
Ik krijg de indruk dat het coproliet is,
Gr
0000000000
Hoi, zou vissenpoep kunnen zijn. Maar denk toch aan eivorming, de eitjes zijn te mooi ovaal en glad. voorals nog een raadsel. bedankt voor je berichtje. gr.BenTriassicpark schreef:
Ik krijg die indruk ook alleen ik vind het wel erg klein voor versteende poep. misschien dan van een klein zoogdier?
Grt, maurice
0000000000
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo Scherven,misschien zijn het Otolieten in fosfaatvorm.GR
strandjutters
In het gruis vind je visresten,onderkaakjes graten werveltjes, dit zijn uitwerpselen van die visjes
Theo
- Triassicpark
Hoi Theo Wat jij zegt klopt het zijn inderdaad allerlei kleine fragmenten van vissen . Dus hou ik het op uitwerpselen . bedankt, Gr.BenTheo schreef:
In het gruis vind je visresten,onderkaakjes graten werveltjes, dit zijn uitwerpselen van die visjes
0000000000
Daar ga ik het op houden. Gr.BenTriassicpark schreef:
Dus toch coproliet!
Grt, maurice
0000000000