Allerbeste wensen...
Allerbeste wensen...
Ik wens alle forumleden en iedereen die dit leest een Zalig Kerstfeest toe en de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.
Vooraleerst een goede gezondheid.
En dat we nog veel van onze hobby kunnen genieten en dat we ook in 2006 weer véééééééél fossieltjes mogen vinden.
Groetjes...
Ilse
Vooraleerst een goede gezondheid.
En dat we nog veel van onze hobby kunnen genieten en dat we ook in 2006 weer véééééééél fossieltjes mogen vinden.
Groetjes...
Ilse
FOSSILS ARE FOR EVER!
Antw: Allerbeste wensen...
Hartelijk dank Ilse, ik wens jouw, de jouwen en alle andere forumgebruikers en de hunnen hetzelfde (hoewel ik het nog een beeeetje aan de vroege kant vindt voor kerst- en nieuwjaarswensen 

Post mortem we sort 'em!
Hallo iedereen
hierbij wens ik iedereen op dit forum een gelukkig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar
[Bewerkt door sharky op 22-12-2005 om 11:10 NL]
hierbij wens ik iedereen op dit forum een gelukkig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar
[Bewerkt door sharky op 22-12-2005 om 11:10 NL]
Ik sluit me hier van harte bij aan en wens ook iedereen fijne feestdagen en voorspoedig en gezond 2006.
<:{{{{{>
<:{{{{{>
Trilobiti Ceská Republika
Plaatje niet gelukt!
Van mij ook een prettige kerst en nieuwjaar.
[Bewerkt door webmaster op 23-12-2005 om 14:29 NL]
Van mij ook een prettige kerst en nieuwjaar.
[Bewerkt door webmaster op 23-12-2005 om 14:29 NL]
Theo
ahhh.....kerst en nieuw jaar mooie tijden zijn dat toch. gezelig met vrienden en familie feest vieren \'zucht\'
bij deze wens ook ik iedereen een zalig kerst feest en een gelukig 2006 toe.
bij deze wens ook ik iedereen een zalig kerst feest en een gelukig 2006 toe.
het zit me nooit mee he
- Mega shark
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 10 times
Aan iedereen van het forum:
Een ontzettend fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar. Hopelijk wordt 2006 voor iedereen ook een fossielrijk jaar!
Groetjes Ivo
Een ontzettend fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar. Hopelijk wordt 2006 voor iedereen ook een fossielrijk jaar!
Groetjes Ivo
zoeken is leven, leven is zoeken