Nieuwe Poll?
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Nieuwe Poll?
Tijd voor een nieuwe
Poll?
sugessties:
Wie heeft zin in een nieuwe fossiel.net excursie?
De spullen in mijn shop zijn erg interessant
Fossiel.net is toe aan een nieuwe look voor de website (oppimpen)
Poll?
sugessties:
De spullen in mijn shop zijn erg interessant
Fossiel.net is toe aan een nieuwe look voor de website (oppimpen)
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- masteroffossiles
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 9 times
Antw: Nieuwe Poll?
wie heeft zin in een 2e fossiel.net beurs?
(niet dat ik die ga organiseren, maar hoorde vorig jaar dat er weer een zou komen maar niets meer van gehoord daarna)
(niet dat ik die ga organiseren, maar hoorde vorig jaar dat er weer een zou komen maar niets meer van gehoord daarna)
Zal ik alvast een tipje van de sluier oplichten? Die nieuwe fossiel.net beurs is in de maak. Ze zal op zaterdag 10 november 2012 vallen. In België ditmaal.
"Ammonites are the quintessential
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
- jordyvanderbeek
- Contacteer:
Die belgen willen ook altijd de beurs naar hun toe halen he... 
Nice, dan stem ik voor de poll:
en dan bv.
-ja, piesberg
-ja, antwerpen
- ja, maastricht
enz.
Gr, Jordy

Nice, dan stem ik voor de poll:
en dan bv.
-ja, piesberg
-ja, antwerpen
- ja, maastricht
enz.
Gr, Jordy
Please take a look at my website: http://jordyvanderbeek.wordpress.com/ and follow me on twitter: https://twitter.com/Scaphopod_Jordy
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Nieuwe Poll?
Oh wat leuk, ik zet het vast in mn agenda!Stijn schreef:
Zal ik alvast een tipje van de sluier oplichten? Die nieuwe fossiel.net beurs is in de maak. Ze zal op zaterdag 10 november 2012 vallen. In België ditmaal.
of deze:
kunnen / mogen volgens jou wetenschappelijk interessante vondsten per opbod te koop worden aangeboden op ebay, marktplaats, 2dehands .. ?
kunnen / mogen volgens jou wetenschappelijk interessante vondsten per opbod te koop worden aangeboden op ebay, marktplaats, 2dehands .. ?
grtn,mike
- Hieronymus
- Contacteer:
Antw: Antw: Nieuwe Poll?
Heren, ga eens bij mekaar langs. Babbel er eens over, drink er een kopje koffie bij en smijt er wat zand over. Het forum is met deze steeds wederkerende verwijten volgens mij echt niet gediend. No offense aan geen enkele van de betrokken partijen, maar het begint echt wat vermoeiend te worden.mike schreef:
of deze:
Ge kunt er ook een poll van maken natuurlijk. Gaan we bij mekaar op de koffie, of niet?
Met vriendelijke groeten, een liefhebber van een aangename sfeer.
Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com
http://rhaetianlorraine.webs.com
Antw: Antw: Antw: Nieuwe Poll?
en toch vind ik dit een ernstige vraag, in de algemene vorm gesteld zonder in ééniemands richting te wijzen ... ik weet niet wie je bedoeld waar ik op de koffie zou moetenhieronymus schreef:Heren, ga eens bij mekaar langs. Babbel er eens over, drink er een kopje koffie bij en smijt er wat zand over. Het forum is met deze steeds wederkerende verwijten volgens mij echt niet gediend. No offense aan geen enkele van de betrokken partijen, maar het begint echt wat vermoeiend te worden.mike schreef:
of deze:
Ge kunt er ook een poll van maken natuurlijk. Gaan we bij mekaar op de koffie, of niet?
Met vriendelijke groeten, een liefhebber van een aangename sfeer.

Ik weet wel Frederik dat het weekend is, maw: 't stop hiermee.
grtn,mike