innige deelneming
innige deelneming
Heb net het bericht opgevangen dat de man van suzy "John Ooms" Is overleden
Ik heb john gekend als een stoere bink, de laatste jaren was hij een paar keer ernstig ziek.
Hierbij bied ik mijn zeer oprechte deelneming aan en dank Suzy en John voor hun aanwezigheid op beurzen,hun hartelijke praadjes, hun jarenlage inzet in de jeugdafdeling.
Ik wens Suzy en haar familie zeer veel moed en sterkte in deze moeilijke dagen.
Hopelijk kunnen de jongeren na je rouwproces nog op je rekenen.
Ik heb john gekend als een stoere bink, de laatste jaren was hij een paar keer ernstig ziek.
Hierbij bied ik mijn zeer oprechte deelneming aan en dank Suzy en John voor hun aanwezigheid op beurzen,hun hartelijke praadjes, hun jarenlage inzet in de jeugdafdeling.
Ik wens Suzy en haar familie zeer veel moed en sterkte in deze moeilijke dagen.
Hopelijk kunnen de jongeren na je rouwproces nog op je rekenen.
Theo
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: innige deelneming
M'n deelneming. Ik denk dat velen Suzy en John kennen als vaste waarden in het wereldje.
Ik wens je veel sterkte Suzy met dit grote verlies, dat we allemaal een beetje met je delen.
Ik wens je veel sterkte Suzy met dit grote verlies, dat we allemaal een beetje met je delen.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Idem wat mij betreft. Heb die twee altijd als zeer aangename mensen ervaren, die heel veel hebben gedaan om onze jeugd wat over fossielen bij te brengen. Ik wens Suzy dan ook veel sterkte toe.
"Ammonites are the quintessential
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
- Hieronymus
- Contacteer:
Innige deelneming van mijnentwege. Telkens weer was John zeer hoopvol en strijdlustig wanneer je met hem een praatje sloeg op beurzen o.i.d. Hij heeft nooit de moed en strijdlust opgegeven en dat siert hem mateloos. Rust in vrede, John. Suzy, enorm veel sterkte toegewenst.
Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com
http://rhaetianlorraine.webs.com
Innige deelneming bij dit grote verlies.
John was inderdaad altijd zeer moedig en strijdlustig en hij hield eraan om toch zoveel mogelijk aan de excursies deel te nemen, ondanks de fysieke problemen.
Suzy, dit zijn zeer zeker moeilijke dagen; daarom wens ik u veel sterkte en weet dat u in onze gedachten bent.
John was inderdaad altijd zeer moedig en strijdlustig en hij hield eraan om toch zoveel mogelijk aan de excursies deel te nemen, ondanks de fysieke problemen.
Suzy, dit zijn zeer zeker moeilijke dagen; daarom wens ik u veel sterkte en weet dat u in onze gedachten bent.
Panta rhei
Heraclites
Heraclites
Beste Suzy,
Ook al ken ik jullie niet, ik weet wel wat je nu doormaakt .. . Ik kan je alleen maar héél, héél véél sterkte wensen in de komende moeilijke periode !
Dirk.
Ook al ken ik jullie niet, ik weet wel wat je nu doormaakt .. . Ik kan je alleen maar héél, héél véél sterkte wensen in de komende moeilijke periode !
Dirk.
grtn,mike
Hartelijk dank aan alle vrienden en bekenden voor hun steun, de troostende woorden, de vele bloemen en de grote opkomst tijdens de uitvaart. Het heeft mij heel goed gedaan en ik heb John beloofd dat ik het werk dat we samen deelden verder zal zetten.
Suzy
Suzy
- Ahuijsmans
- Been thanked: 1 time
Beste Suzy,
Ook van mij uit mijn oprechte deelneming, verschrikkelijk..
Veel moed en sterkte in de komende tijden..
Ook van mij uit mijn oprechte deelneming, verschrikkelijk..
Veel moed en sterkte in de komende tijden..
Quidquid latine dictum sit, altum videtur :D