Goniatites / oostelijk grind
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: Goniatites / oostelijk grind
Gefeliciteert, ziet er bijna ongelovelijk uit voor een vondst in Oostelijk grind. bedoel je met oostelijk grind Twente of ergens in de Benelux.gr.Ben.
0000000000
- Spongebob
- Has thanked: 418 times
- Been thanked: 637 times
Bedankt voor jullie reacties.
Oostelijk is inderdaad erg rekbaar Ben.
Ik bedoel daarmee de afzettingen die vóór de ijstijden door het reusachtige riviersysteem van de Eridanos zijn afgezet o.a. in Noord en Oost-Nederland. In dit geval de Formatie van Enschede, o nee ook alweer veranderd, de Formatie van Appelscha.
Ik bedoel daarmee de afzettingen die vóór de ijstijden door het reusachtige riviersysteem van de Eridanos zijn afgezet o.a. in Noord en Oost-Nederland. In dit geval de Formatie van Enschede, o nee ook alweer veranderd, de Formatie van Appelscha.
Time fades away (Neil Young)
Antw: Antw: Goniatites / oostelijk grind
De tijd gaat snel. Ik heb tot 1996 bij de RGD.district Oost-Lochem gewerkt en toen werd de term Form.v.Appelsga nog niet gebruikt. Je bent in elk geval goed op de hoogte. Bezoek jij zandzuigerijen? of ga je langs grindwinningen. In elk geval een pracht vondst. gr.BenSpongebob schreef:
Bedankt voor jullie reacties.
0000000000
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Je bent een grote bofkont! Ik heb er nog maar één kunnen oprapen in al mijn jaren.
Robert Mensink
- Caveman
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 313 times
- Contacteer:
Schitterende vondst Tom, heb er zelf drie, maar nooit zelf een gevonden! Allen uit ruil verkregen! Groetjes, Mart
To share or not to share, that's the question!
- Triassicpark
Nice!!!
Ik dacht dat deze (bijna) nooit voorkwamen in Nederland, maar dit is weer een punt op mijn "verlanglijstje".
Grt, Maurice
Ik dacht dat deze (bijna) nooit voorkwamen in Nederland, maar dit is weer een punt op mijn "verlanglijstje".
Grt, Maurice