tegelvloer met fossielen

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
Gesloten
Greetenpeter
Has thanked: 4 times
tegelvloer met fossielen

Bericht door Greetenpeter » 27 aug 2012, 00:31

Wie droomt er op dit forum niet van een natuurstenen vloer met fossielen in in huis?

Wij alvast wel!

Iemand een idee waar ik vloertegels met fossielen in kan vinden (leverancier of merknaam). Afwerking mag naturel (ruw) of gepolijst zijn.

Bestaat er specifieke benaming voor "fossielrijke arduin" die ik bij de steenkapper "om de hoek" zou kunnen bestellen? Kwaliteit mag ook iets minder zijn dan "arduin" - want voor binnen!

strandjutters
Been thanked: 3 times
Antw: tegelvloer met fossielen

Bericht door strandjutters » 27 aug 2012, 00:46

Hallo,het gesteente met de meeste fossielen is Jura.Jura tegels verzoet of gepolijst.GR

strandjutters

Theo
Been thanked: 1 time

Bericht door Theo » 27 aug 2012, 15:40

'k weet een hele mooie liggen Univ -'De Uithof, gebouw van NTO Princetonlaan in Utrecht.
NGO ,Pleistocene zoogdieren, (denk) WTKG en nog andere verenigingen hebben daar (on) regelmatig een vergadering.
Zitten amonieten, brachio's en bivalven in de vloer ,Wat die kost,...ik denk dat we achterover vallen.

Theo

scherven
Been thanked: 40 times

Bericht door scherven » 27 aug 2012, 15:48

greetenpeter schreef:
Wie droomt er op dit forum niet van een natuurstenen vloer met fossielen in in huis?

Wij alvast wel!

Iemand een idee waar ik vloertegels met fossielen in kan vinden (leverancier of merknaam). Afwerking mag naturel (ruw) of gepolijst zijn.

Bestaat er specifieke benaming voor "fossielrijke arduin" die ik bij de steenkapper "om de hoek" zou kunnen bestellen? Kwaliteit mag ook iets minder zijn dan "arduin" - want voor binnen!
Hallo, als je op internet; BOVA-Lanaken in typt kom op Kalksteen met fossielen.
anders; info@natuursteen.be. Succes. Gr.Ben

0000000000

Frederik
Administrator
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:

Bericht door Frederik » 27 aug 2012, 15:51

Of, als je geld teveel hebt (je weet maar nooit): http://www.greenriverstone.com/products/kitchen-bath/

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

jordyvanderbeek
Contacteer:

Bericht door jordyvanderbeek » 27 aug 2012, 17:42

in de vloer van zuid-plein (R'dam) zitten ook ammonieten belemnieten enz. Moet je maar eens kijken.

Please take a look at my website: http://jordyvanderbeek.wordpress.com/ and follow me on twitter: https://twitter.com/Scaphopod_Jordy

MaBe
Been thanked: 1 time

Bericht door MaBe » 30 okt 2012, 13:05

Hai, Mijn ouders hebben een hele mooie vloer gekocht met Fossielen bij www.deweijs.com Ze hebben meerdere soorten zoals de Castanea Fossil en Fossil light en de Keltic Black. De prijs viel ook reuze mee

Groetjessss

Gesloten