Glanzende fossielen

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Gesloten
Mammoetkies
Glanzende fossielen

Bericht door Mammoetkies » 03 jan 2006, 20:44

Nog een tip voor voor glanzende fossielen, teminste tanden en gepolijste fossielen, smeer er wat babyolie op. Ik doe dit ook met schelpen werkt super, maar is eigenlik ook wel wat nep...

Gr. :) :) :)

[Bewerkt door Mammoetkies op 03-01-2006 om 20:45 NL]

[Bewerkt door Mammoetkies op 05-01-2006 om 10:41 NL]

Gr. Auke-Florian

Casper
Contacteer:
Antw: Glanzende fossielen

Bericht door Casper » 04 jan 2006, 00:30

Verchromen geeft ook leuke effecten!

maar ff serieus: parodontax tandpasta is uitstekend geschikt om de wat zachtere stenen en mineralen te polijsten. ik heb dat gedaan met mijn barnsteen (wel één kant ruw gelaten). werkt goed!

Ohja nog even een opmerking aan mammoetkies...
(oeh jongen nu gaat het komen :))
die plaatjes zijn wel mooi en aardig, maar niet erg relevant, en het neemt wel ruimte in op de server (ik meende dat Herman daar laatst al een over geklaagd had). dus... misschien een tip voor de volgende keer, hoewel ik natuurlijk ook niet echt de persoon ben om me er mee te bemoeien, tis ja niet mijn server.

groeten, Casper

[Bewerkt door Casper op 04-01-2006 om 00:33 NL]

Post mortem we sort 'em!

Mammoetkies
Antw: Antw: Glanzende fossielen

Bericht door Mammoetkies » 05 jan 2006, 10:42

Casper schreef:
Verchromen geeft ook leuke effecten!

maar ff serieus: parodontax tandpasta is uitstekend geschikt om de wat zachtere stenen en mineralen te polijsten. ik heb dat gedaan met mijn barnsteen (wel één kant ruw gelaten). werkt goed!

Ohja nog even een opmerking aan mammoetkies...
(oeh jongen nu gaat het komen :))
die plaatjes zijn wel mooi en aardig, maar niet erg relevant, en het neemt wel ruimte in op de server (ik meende dat Herman daar laatst al een over geklaagd had). dus... misschien een tip voor de volgende keer, hoewel ik natuurlijk ook niet echt de persoon ben om me er mee te bemoeien, tis ja niet mijn server.

groeten, Casper

[Bewerkt door Casper op 04-01-2006 om 00:33 NL]
Had ik niet aan gedacht Casper, plaatje is weg! Gr. Mammoetkies

Gr. Auke-Florian

Gesloten