De buit van vandaag
De buit van vandaag
Na enkele povere maanden begint de tandenberg eindelijk weer wat op te brengen. De regenbuien van de afgelopen week zullen daar ongetwijfeld wel voor iets tussen zitten.
Groetjes, Fabienne
Antw: De buit van vandaag
Dag Fabienne,
is dat allemaal van één dag?Dat is wel zeer veel!
Proficiat met de mooie vondsten!
Heb je die gezeeft of gewoon opgegraven?
groetjes Aaron
is dat allemaal van één dag?Dat is wel zeer veel!
Proficiat met de mooie vondsten!
Heb je die gezeeft of gewoon opgegraven?
groetjes Aaron
Nullus finis longius si quod facis delectaris
Hallo Aaron,
dit is na een goeie 2 uur zoeken op het zicht. Het is kleigrond dus graven en zeven is geen optie.
Groetjes, Fabienne
dit is na een goeie 2 uur zoeken op het zicht. Het is kleigrond dus graven en zeven is geen optie.
Groetjes, Fabienne
Hallo Fabienne,
Ik zou graag ook eens een kijkje gaan nemen op deze vindplaats maar ben niet bekend in Antwerpen. Ik zou het super vinden als je een mailtje zou sturen met wat informatie over deze vindplaats. Ik snap het als je het liever niet zou doen want dan heb je minder concurentie maar is altijd het proberen waard om het te vragen.
Groetjes Benjamin
Ik zou graag ook eens een kijkje gaan nemen op deze vindplaats maar ben niet bekend in Antwerpen. Ik zou het super vinden als je een mailtje zou sturen met wat informatie over deze vindplaats. Ik snap het als je het liever niet zou doen want dan heb je minder concurentie maar is altijd het proberen waard om het te vragen.
Groetjes Benjamin
I'm gonna get them all!
Antw: Antw: De buit van vandaag
door opzicht te zoeken !?!Fabienne schreef:
Hallo Aaron,
Groetjes, Fabienne
dat heb je wel heel goede ogen.Ik dacht dat je voor de grotere stukken zoals die meg diep moest graven?Aan de kleur te zien dacht ik dat je ze had opgegraven
groetjes Aaron
Nullus finis longius si quod facis delectaris