Eindelijk mijn eerste complete meg
Eindelijk mijn eerste complete meg
Hallo iedereen,
vandaag wederom naar Antwerpen geweest, gesterkt door de vele vondsten van gisteren. Het aantal was vandaag wat minder maar ik heb eindelijk mijn eerste complete meg gevonden.
Als er iemand tips heeft om de tanden wat meer glans te geven ? Ik heb ergens gelezen om ze een nachtje te weken in appelazijn maar ik weet niet of dat echt helpt ? Het enige wat ik voorlopig doe, is de klei wegpoetsen met water en een tandenborstel maar de klei die tussen de hydratatiebarsten zit, krijg ik daar niet mee weg.
Groetjes, Fabienne
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: Eindelijk mijn eerste complete meg
Hallo Fabienne,weer leuke vondsten,het lijkt er wel op of we precies in dezelfde laag zijn aan het zoeken,mijn vondsten zijn een copie van die van jouw.Leuke Meg trouwens.GR
strandjutters
-
Hoi Fabienne je kan je tanden inwrijven met blanke bijenwas alleen zal ik de wortels niet doen deze verkleuren dan maar de kroon krijgt meer glans mooie vondsten
Grtn Arien
Grtn Arien
-
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 60 times
Antw: Antw: Eindelijk mijn eerste complete meg
Ik denk het wel.Inderdaad W-O-Wstijnboy9 schreef:
Mooi!
Zie ik daar ook een split-tip pathologische Isurus oxyrinchus?
WOW
Stijn
Groetjes Aaron
Nullus finis longius si quod facis delectaris
Nee, dat is gezichtsbedrog door de lichtinval. Ik had het zelfs nog niet opgemerkt op de foto. Het is gewoon een oxyrinchus met een beschadigde punt.
Ondertussen heb ik de meg bijgezet in de riker mount. De grotere (maar beschadigde) meg heb ik eruit gezwierd.
- strandjutters
- Been thanked: 3 times

Hallo Fabienne,hier een greepje uit wat ik de laatste dagen heb gevonden.GR
[Bewerkt door strandjutters op 30-09-2012 om 14:41 NL]
strandjutters
Mooi hoor ! Ik heb indertijd ook wel wat tanden gevonden op het strand maar nooit van die grootte en kwaliteit.
Groetjes, Fabienne
Groetjes, Fabienne