Mijn nieuwe geologenhamer (punthamer)
Mijn nieuwe geologenhamer (punthamer)

Ik heb vorige week een geologenhamer aangeschaft. Het is een estwing punthamer hij is vrij groot en ik vroeg me af wat jullie er van vinden. groetjes,
Kevin
Antw: Mijn nieuwe geologenhamer (punthamer)
mooie kleur, en hoe is hij in het herkennen van fossieltjes?
Theo
haha dat moet nog blijken ik ga 20 october naar laura te egylshoven enige tips voor verder gereedschap voor daar?
Deze is zeer goed in het herkennen van hoor!
Heb hem zelf ook.
Ideaal om grote stenen klein te krijgen, lekker voor het grove beuk werk. Harde steen, mergel... Doet het goed.
Sinds dit weekend weet ik ook dat ie perfect is om betonnen bloembakken te slopen met 1 klap, tuin opruimen..
Nadeel van deze hamer is het kleiner krijgen van kleinere stukken harde steen.
Daar heb je meer aan de standaard geo hanteert met klein slagvlak.
Je zegt laura, ik zou gewone hamer of klein vuisthamertje meenemen en beitels, persoonlijk vind ik de geo hamers heel onprettig werken met gelaagde stenen. Ben nog nooit bij de laura geweest, maar de mijnsteen die ik ken is toch wel regelmatig gelaagd of het vergruist iig makkelijk.
Heb hem zelf ook.
Ideaal om grote stenen klein te krijgen, lekker voor het grove beuk werk. Harde steen, mergel... Doet het goed.
Sinds dit weekend weet ik ook dat ie perfect is om betonnen bloembakken te slopen met 1 klap, tuin opruimen..
Nadeel van deze hamer is het kleiner krijgen van kleinere stukken harde steen.
Daar heb je meer aan de standaard geo hanteert met klein slagvlak.
Je zegt laura, ik zou gewone hamer of klein vuisthamertje meenemen en beitels, persoonlijk vind ik de geo hamers heel onprettig werken met gelaagde stenen. Ben nog nooit bij de laura geweest, maar de mijnsteen die ik ken is toch wel regelmatig gelaagd of het vergruist iig makkelijk.
oeps...