Bewerken bijdragen Foto Database
- Carboon
- Has thanked: 432 times
- Been thanked: 525 times
Bewerken bijdragen Foto Database
Wanneer ik de foto's die ik aan de Determinatie Pagina's heb bijgedragen probeer aan te passen (via Profiel; Fossiel Bewerken) krijg ik de volgende foutmelding:
Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /websites/fossielnet/forums/forum_template.php on line 1536
Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /websites/fossielnet/forums/forum_template.php on line 1536
Op zoek naar groen in het zwart.
Antw: Bewerken bijdragen Foto Database
Enigszins verwant probleem: ik probeerde laatst een nieuwe foto toe te voegen, en kreeg geen foutmelding oid, maar de foto verscheen ook niet (ook niet na F5).
Groeten,
Bram
Groeten,
Bram
- Carboon
- Has thanked: 432 times
- Been thanked: 525 times
*bump*
Zou nog steeds graag antwoord willen op deze vraag: hoe kan ik mijn bijdragen aan de Determinatie Pagina's bewerken? Is dit een probleem waar alleen ikzelf mee kamp, of hebben meer mensen last van deze foutmelding?
Zou nog steeds graag antwoord willen op deze vraag: hoe kan ik mijn bijdragen aan de Determinatie Pagina's bewerken? Is dit een probleem waar alleen ikzelf mee kamp, of hebben meer mensen last van deze foutmelding?
Op zoek naar groen in het zwart.
Heb net even geprobeerd en krijg exact hetzelfde.
Groeten,
Bram
Groeten,
Bram
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Noted.
Herman zal eens kijken wat er aan de hand is. Bedankt voor de melding.
Herman zal eens kijken wat er aan de hand is. Bedankt voor de melding.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Hardnekkig probleem...
Een en ander had te maken met de grote veranderingen aan de site. Jullie zien het nog niet, maar binnenkort wel als het goed is
Ik ben er mee bezig geweest maar ik heb nog niet alles getest. Het bewerken voor beheerders lijkt nu wel weer te werken, het toevoegen via je profiel zou ook weer moeten werken maar heb ik nog niet getest.
Mocht iemand nog problemen ondervinden, laat het maar even weten.
Een en ander had te maken met de grote veranderingen aan de site. Jullie zien het nog niet, maar binnenkort wel als het goed is

Ik ben er mee bezig geweest maar ik heb nog niet alles getest. Het bewerken voor beheerders lijkt nu wel weer te werken, het toevoegen via je profiel zou ook weer moeten werken maar heb ik nog niet getest.
Mocht iemand nog problemen ondervinden, laat het maar even weten.
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
T.k.: toevoegen van nieuwe foto (Atractodon elegans) lukt bij mij nog steeds niet.
Groeten,
Bram
Groeten,
Bram
Antw: Antw: Bewerken bijdragen Foto Database
Ik zal er vanavond naar kijken en de boel verder testen. Wellicht is het een probleem wat in je profiel zit, en werkt het bij anderen wel.bram schreef:
T.k.: toevoegen van nieuwe foto (Atractodon elegans) lukt bij mij nog steeds niet.
Groeten,
Bram
Kennis telt!
Antw: Antw: Bewerken bijdragen Foto Database
We zijn erg druk bezig met de vernieuwde site. Eén van de onderdelen in de nieuwe site is een formulier waarmee iedereen eenvoudig foto's kan insturen. Na een check en aanvulling van de determinatie door een beheerder wordt de foto dan snel geplaatst.stijnboy9 schreef:
hoe voegen jullie die foto's toe?
Je mag machten op het nieuwe formulier, maar je kunt ook de foto's (met maataanduiding) en de determinatiegegevens, vindplaats, datum etc. mailen naar info@fossiel.net.
Bedankt alvast!
Kennis telt!