Mammoetkies?
Mammoetkies?
Is dit een kies van een (jonge) mammoet? Dit weekend gevonden op de Maasvlakte. Ik hoor het graag.
Groet,
Joram
- sjaak
- Has thanked: 377 times
- Been thanked: 365 times
- Contacteer:
Antw: Mammoetkies?
Volgens mij is dit een spuugkies. Een laatste stuk van een weggesleten kies voordat die door de volgende werd vervangen. Dus niet van een jonge mammoet, die zien er heel anders uit.
[Bewerkt door sjaak op 09-12-2012 om 21:03 NL]
[Bewerkt door sjaak op 09-12-2012 om 21:03 NL]
Groet,
Niels
Niels
Dank voor je snelle reactie Sjaak. Ga eens meer lezen over de spuugkies.
Groet,
Joram
Groet,
Joram
Heb hier wel een paar spugkiesjes maar daar staat nergens nog zo'n stuk wortel aan.
Theo
Hallo Theo,
Wellicht een 'spuugkies' waarbij de resorptie van de wortel nog niet begonnen is? Andere mogelijkheid voor een dergelijk stuk is misschien een m3 van een oud individu?
Groeten,
Bram
Wellicht een 'spuugkies' waarbij de resorptie van de wortel nog niet begonnen is? Andere mogelijkheid voor een dergelijk stuk is misschien een m3 van een oud individu?
Groeten,
Bram
Nog even een andere vraag. Ik zie dat ik aangemerkt wordt als "Junior-Lid". Gelet op de duur van mijn lidmaatschap, is dat terecht te noemen, maar gelet op mijn leeftijd (41 jaar) niet. Moet/kan ik dit aanpassen?
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Dat kan en hoef je niet aanpassen. Het heeft enkel betrekking op het aantal berichtjes dat je hier hebt geplaatst. Naarmate je actief bent op dit forum zal deze 'status' veranderen.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)