GEZOCHT Millmateriaal

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
Gesloten
Longtree
GEZOCHT Millmateriaal

Bericht door Longtree » 13 dec 2012, 22:25

Gewoon uit sentimentele motieven deze week nog even naar Mill gereden. Ik was precies getuige van het moment dat de laatste vrachtwagen met buizen en drijvers werd afgevoerd. De zandzuiger is al eerder afgevoerd. HET IS DAAR NU ECHT AFGELOPEN (Althans de zandwinactiviteiten). Ik reed nog een stukje achter de vrachtwagen mee, tot onze wegen zich scheidden. Op de autoradio speelde REM "It's the end of the world as we know it" en zo voelt het ook.
En dan nu over naar de tweede reden van deze post: Ik heb veel Mill-materiaal gevonden, maar er zijn mij ook dingen ontsnapt. Zoals een mooie steurrugplaat, een kaak van een maanvis, en - om maar helemaal iets geks te roepen - een Mill-meg.
Ook grote hastalissen zou ik er nog wel een paar bij willen hebben.
Ik weet hoe zeldzaam bv Mill-megs zijn, maar ik ben bereid er een redelijke prijs voor te betalen.
Verder ben ik ook geinteresseerd in mooie Antwerpse tanden.
Nogmaals; ik weet dat ik hoog inzet, maar niet geschoten is altijd mis.

Groeten GJ

GJ

nijntje
Antw: GEZOCHT Millmateriaal

Bericht door nijntje » 14 dec 2012, 11:39

tja het blijft eeuwig zonde...maar zoek je van van die dingen ide ik onderin op mijn plaat heb liggen..daar wil ik er wel een van wegdoen...

o ja een van mijn betere dagen was dit...zie links bovenin een echt mill meg..klein maar blauw ...

[Bewerkt door nijntje op 14-12-2012 om 11:40 NL]

het schattige nijntje vind de mooiste
schatten

nijntje

Bericht door nijntje » 14 dec 2012, 11:42

Afbeelding

o ja de foto...

het schattige nijntje vind de mooiste
schatten

Mega_Lo

Bericht door Mega_Lo » 14 dec 2012, 14:29

Sorry maar ik heb geen mill materiaal!
Maar is Mill echtweg??? :(:(:(;(:(:(
dat was de beste vindplaats voor mij en ik ging woensdag er naar toe....... :(
ik ben er nog maar een keertje geweest, maar toen had ik deze hobby nog niet, ik zag een modderpoel en dat was het....

Xenina
Has thanked: 23 times
Been thanked: 12 times

Bericht door Xenina » 14 dec 2012, 16:12

longtree schreef:
Gewoon uit sentimentele motieven deze week nog even naar Mill gereden. Ik was precies getuige van het moment dat de laatste vrachtwagen met buizen en drijvers werd afgevoerd. De zandzuiger is al eerder afgevoerd. HET IS DAAR NU ECHT AFGELOPEN (Althans de zandwinactiviteiten). Ik reed nog een stukje achter de vrachtwagen mee, tot onze wegen zich scheidden. Op de autoradio speelde REM "It's the end of the world as we know it" en zo voelt het ook.

Groeten GJ
het is om te huilen...

Groetjes, Xenina

Longtree
Antw: Antw: GEZOCHT Millmateriaal

Bericht door Longtree » 14 dec 2012, 20:57

Mega_Lo schreef:
Sorry maar ik heb geen mill materiaal!
Maar is Mill echtweg??? :(:(:(;(:(:(
dat was de beste vindplaats voor mij en ik ging woensdag er naar toe....... :(
ik ben er nog maar een keertje geweest, maar toen had ik deze hobby nog niet, ik zag een modderpoel en dat was het....

Voor de duidelijkheid, er zal best nog met zeven een tandje te vinden zijn, vooral bij de put die nog niet is afgegraven, dit is bij meteen bij de ingang. Maar dan is het hard werken voor misschien een tandje of wat. En wellicht is er nog wat gruis te scoren, maar dat is het wel.

Groeten,

GJ

GJ

nixje

Bericht door nixje » 18 dec 2012, 15:29

heb nog wel redelijk wat hastalissen en zeldzame soortjes van hoevenen maar die gaan niet goedkoop weg
mocht je intresse hebben mail maar

intresse ligt voornamelijk in haaientanden uit nederland/belgie

Gesloten