is dit de moeite?
is dit de moeite?
http://www.ebay.com/itm/LOT-OF-TEN-BABY ... a8178#shId
een dollar per trilo lijkt mij niet veel, kwaliteit lijkt ook ok vanaf de foto. (van de meeste toch
)
zou dit de moeite zijn?
groetjes
Aaron
een dollar per trilo lijkt mij niet veel, kwaliteit lijkt ook ok vanaf de foto. (van de meeste toch

zou dit de moeite zijn?
groetjes
Aaron
Nullus finis longius si quod facis delectaris
-
Antw: is dit de moeite?
Adron schreef:
http://www.ebay.com/itm/LOT-OF-TEN-BABY ... a8178#shId
een dollar per trilo lijkt mij niet veel, kwaliteit lijkt ook ok vanaf de foto. (van de meeste toch)
zou dit de moeite zijn?
groetjes
Aaron
Hallo Aaron,
zien er inderdaad redelijk uit op de foto
maar je weet natuurlijk niet precies wat
je krijgt.
ik zou zeggen niet te veel eisen stellen dan valt het nooit tegen.
groeten,
Sjaak.
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
'Professionally cleaned in our lab'
Yeah sure. Het grut onder in de doos eens bijeengeveegd zullen ze bedoelen.
Serieus, ze tonen de beste stukjes op de detailfotos, maar in het hoopje zie ik veel zwaar beschadigde en zelfs halve stukken. Riskant.
Daar komen nog eens transportkosten bij. Dan denk ik dat je veel betaalt voor wat stevig beschadigde trilobietjes. Imho kan je dat bedrag beter neerleggen voor 1 behoorlijke trilobiet met schaal en details.
Yeah sure. Het grut onder in de doos eens bijeengeveegd zullen ze bedoelen.
Serieus, ze tonen de beste stukjes op de detailfotos, maar in het hoopje zie ik veel zwaar beschadigde en zelfs halve stukken. Riskant.
Daar komen nog eens transportkosten bij. Dan denk ik dat je veel betaalt voor wat stevig beschadigde trilobietjes. Imho kan je dat bedrag beter neerleggen voor 1 behoorlijke trilobiet met schaal en details.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
hallo,
blijkbaar is het toch goed dat ik het eens gevraagd heb. Allemaal bedankt voor de reactie!
Niet kopen dus
groetjes
Aaron
blijkbaar is het toch goed dat ik het eens gevraagd heb. Allemaal bedankt voor de reactie!
Niet kopen dus

groetjes
Aaron
op de beurs heb ik bijna een phacops gekocht voor 10 euro met een redelijke grote. Hij was mooi compleet en met schaal. Ik heb hem dan toch niet gekocht, heb er nog altijd spijt van