Haaientandje Lochem.
Haaientandje Lochem.

Hallo Pascal en Arien, hier nogmaals het tandje waar wat misverstanden over ontstonden. Nu 2 zijaanzichten. Hoop dat jullie er nu iets aan hebben. Het tandje is ca. 3-4mm groot,breedte wortel. gezien de materie komt het uit het Onder Plioceen -Boven Mioceen. De diepte is hier ca. 110-120m -mv.
Gr.Ben
0000000000
- FransFrenken
- Contacteer:
Antw: Haaientandje Lochem.
Het is mijn inziens gewoon een Lamna nasus.
groet
Frans
groet
Frans
Kijk ook eens op mijn website :
http://people.zeelandnet.nl/sharke/
http://people.zeelandnet.nl/sharke/
Antw: Antw: Haaientandje Lochem.
Hallo Frans, heb ik het goed dat jij niet zoveel op he forum zit? In elk geval bedankt dat je reageerd. Ik had de naam Odontaspis vorax al genoteerd maar dat kan ik wel veranderen. Zoals je gelezen hebt waren er mensen die het niet eens waren met elkaar vandaar dat ik het nogmaal heb geplaatst. maar verder geen reaktie. In elk geval bedankt, Gr.Ben-Lochem. P.s. Je side gezien mooie foto,s en duidelijk.fransfrenken schreef:
groet
Frans
0000000000
Antw: Antw: Haaientandje Lochem.
Ik dacht er ook eerst aan, vanwege die richel, maar komt ook bij andere soorten voor?fransfrenken schreef:
groet
Frans
Duys
[Bewerkt door Duys op 11-02-2013 om 13:51 NL]
Antw: Antw: Antw: Haaientandje Lochem.
Duys schreef:Ik dacht er ook eerst aan, vanwege die richel, maar komt ook bij andere soorten voor?fransfrenken schreef:
groet
Frans
Duys.
Hoi Duys, zelfde dacht ik ook in eerste instantie, maar ja.
Ps. ik ben begonnen met je Mioceen uit Berghem zit vol Foraminiferen een intresante bedoening hoor. je hoort nog.
Gr.Ben
0000000000
Antw: Antw: Antw: Haaientandje Lochem.
Hoi Duys, in eerste instantie dacht ik ook Lamna maar er waren anderen die Odontaspis zeiden, ik heb niet zoveel verstand van haaientanden.Duys schreef:Ik dacht er ook eerst aan, vanwege die richel, maar komt ook bij andere soorten voor?fransfrenken schreef:
groet
Frans
Duys
P.s. Ik ben begonnen aan het Mioceen van Berchem, het is een mooi spul vol met foraminiferen. Je hoort nog wel van me.
Gr.Ben-Lochem
0000000000
Antw: Antw: Antw: Antw: Haaientandje Lochem.
P.s. Ik ben begonnen aan het Mioceen van Berchem, het is een mooi spul vol met foraminiferen. Je hoort nog wel van me.
Gr.Ben-Lochem[/quote]
Scherven,
Echt, dat is goed nieuws, toch niet voor niets geweest! Opluchting,
PS Was bijna zeker dat het goed was, maar?
Duys