boek presentatie Mill
Antw: boek presentatie Mill
Zit je ook bij de wktg want die link is al geplaatst in de discussie thema dag hyena's.
Toch leuk dat je m plaatst en er zo de aandacht opvestigt.
GR. Dominiek
Toch leuk dat je m plaatst en er zo de aandacht opvestigt.
GR. Dominiek
Keep looking evry time
Hoi, weet je wat dit boek gaat kosten en hoe komen we er aan ?mike schreef:
voor de liefhebbers
Gr.ben
0000000000
Antw: Antw: boek presentatie Mill
hallo Ben,scherven schreef:Hoi, weet je wat dit boek gaat kosten en hoe komen we er aan ?mike schreef:
voor de liefhebbers
Gr.ben
Wat het boek gaat kosten weet ik niet.
Wel weet ik dat het vorige boek van N.Peters, Braband tussen walvissen en mastodonten in verschillende musea te koop is.
Dit boek gaat over de fossielen uit Liessel.
Dit zal ongetwijfelt met dit nieuwe boek ook zo gaan.
Net als in het eerste boek komen in dit nieuwe boek alle dier en planten groepen aan de orde waarvan fossielen zijn gevonden in Mill-Langenboom.
Over de fossielen expositie die naar aanleiding van de uitgave van dit boek in het oertijd museum De Groene Poort komt te liggen, kan ik zeggen dat deze expositie goed aansluit bij wat er in het boek beschreven wordt.
Mischien nog even vermelden dat de expositie ongeveer een half jaar te bezichtigen is.
Buiten deze boek presentatie en expositie is het zeker een aanrader om dit museum eens te bezoeken.
Groeten Hans
Hans
Antw: Antw: Antw: boek presentatie Mill
Hallo Hans, bedankt voor inlichtingen dat zijn dus twee boeken. Boxtel is bij mij vandaan wel ver, maar het voorjaar en zomer komen er aan . Misschien een dagje Brabant.stiek schreef:hallo Ben,scherven schreef:Hoi, weet je wat dit boek gaat kosten en hoe komen we er aan ?mike schreef:
voor de liefhebbers
Gr.ben
Wat het boek gaat kosten weet ik niet.
Wel weet ik dat het vorige boek van N.Peters, Braband tussen walvissen en mastodonten in verschillende musea te koop is.
Dit boek gaat over de fossielen uit Liessel.
Dit zal ongetwijfelt met dit nieuwe boek ook zo gaan.
Net als in het eerste boek komen in dit nieuwe boek alle dier en planten groepen aan de orde waarvan fossielen zijn gevonden in Mill-Langenboom.
Over de fossielen expositie die naar aanleiding van de uitgave van dit boek in het oertijd museum De Groene Poort komt te liggen, kan ik zeggen dat deze expositie goed aansluit bij wat er in het boek beschreven wordt.
Mischien nog even vermelden dat de expositie ongeveer een half jaar te bezichtigen is.
Buiten deze boek presentatie en expositie is het zeker een aanrader om dit museum eens te bezoeken.
Groeten Hans
Gr.Ben
0000000000
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Fijn dat je deze even plaatst Dirk. Ik heb 'm ook in de Geo-agenda gezet.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Antw: Antw: Antw: Antw: boek presentatie Mill
Hallo Hans, bedankt voor inlichtingen dat zijn dus twee boeken. Boxtel is bij mij vandaan wel ver, maar het voorjaar en zomer komen er aan . Misschien een dagje Brabant.
Gr.Ben[/quote]
Hallo Ben,
Dat zijn inderdaad twee boeken van de hand van N. Peters.
Het eerste boek is al ongeveer 6 jaar geleden uitgegeven, maar is nog steeds te koop.
In het Mill boek zullen meer Fossielen staan dan in het boek van Liessel.
Dit omdat er in Mill mischien wel duizend maal meer in tijd gezocht is dan in Liessel.
Ook de hele vroeg pliocene fauna die in Mill gevonden werd komt in Liessel niet voor.
Groeten Hans
Hans
Hallo Hans, wederom bedankt voor de tips. Ik ga ze proberen te kopen van het museum.Heb ze al gemaild.
Groet,Ben.
Groet,Ben.
0000000000
- Xenina
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 12 times
Heel interessant! Ik zal het boek ook graag willen kopen.Zitten er veel fotos in?
En de expositie lijkt me ook erg interessant te zijn. tot wanneer zal ze duren?
Groetjes, Xenina
En de expositie lijkt me ook erg interessant te zijn. tot wanneer zal ze duren?
Groetjes, Xenina
Hoi,
expositie start op 30 maart en zal ongeveer een half jaar te bezichtigen zijn.
Groeten,
Gio
expositie start op 30 maart en zal ongeveer een half jaar te bezichtigen zijn.
Groeten,
Gio
Minilodon