Dit net binnen gekregen van de BVP
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: Dit net binnen gekregen van de BVP
Hallo Theo,ik heb verleden jaar op die zelfde plaats een wervel los gevonden,misschien wel van het zelfde dier ?
Neem het morgen eens mee naar Gent.GR
Neem het morgen eens mee naar Gent.GR
strandjutters
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo Theo,zou inderdaad straf zijn.
Nu het was twee dagen na dat deze mensen die vondst hadden gedaan,heb er nog met Louis de Putter over staan praten.
De wervel op foto lijkt er wel wat op.En er worden ook niet dagelijks van deze wervels gevonden in het Cenomaan denk ik.We zien wel,misschien niet van het zelfde dier maar van dezelfde soort
GR
Nu het was twee dagen na dat deze mensen die vondst hadden gedaan,heb er nog met Louis de Putter over staan praten.
De wervel op foto lijkt er wel wat op.En er worden ook niet dagelijks van deze wervels gevonden in het Cenomaan denk ik.We zien wel,misschien niet van het zelfde dier maar van dezelfde soort

strandjutters
- sjaak
- Has thanked: 373 times
- Been thanked: 364 times
- Contacteer:
Erg mooi en een mooi verhaal.
Wat ik wel jammer vind van daar is dat dat bot zo ontzettend broos is, dat het bijna onmogelijk om het er anders dan een puzzelstuk uit te halen.
Wat ik wel jammer vind van daar is dat dat bot zo ontzettend broos is, dat het bijna onmogelijk om het er anders dan een puzzelstuk uit te halen.
Groet,
Niels
Niels
Eendracht maakt macht, en in dit geval een onderkaak:)
Nee serieus prachtige vondst en blijkbaar een zeer toffe samenwerking, dit mag geprezen worden.
Mvg,
Dirk
Nee serieus prachtige vondst en blijkbaar een zeer toffe samenwerking, dit mag geprezen worden.
Mvg,
Dirk
Op reis in een van de mooiste avonturen zelf...het leven!