kou kleumen in de ardennen
kou kleumen in de ardennen
Goede vrijdag
Opklaringen gemeld...
Die klijne ijstijd begint erg irritant te worden.
Ik heb besloten de kou simpelweg te negeren en hoop dat er niet al teveel sneeuw ligt.
Vrijdag lekker ritje richting resteigne is de bedoeling en dan en paar uur de groeve in.
Zijn er nog mensen die de kou trotseren, komend weekend?
Opklaringen gemeld...
Die klijne ijstijd begint erg irritant te worden.
Ik heb besloten de kou simpelweg te negeren en hoop dat er niet al teveel sneeuw ligt.
Vrijdag lekker ritje richting resteigne is de bedoeling en dan en paar uur de groeve in.
Zijn er nog mensen die de kou trotseren, komend weekend?
oeps...
-
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 60 times
Antw: kou kleumen in de ardennen
Ben het wel van plan, weet nog niet waar, waarschijnlijk richting het antwerpse
vooralsnog de enige 2 die gaan zoeken?
Is er al iemand richting ardennen geweest dit jaar of beperkt iedereen zich tot het strand
Is er al iemand richting ardennen geweest dit jaar of beperkt iedereen zich tot het strand
oeps...
Ivok,
Ben de laatste weken wel wat gaan zoeken, richting Luik, als je een plekje in de zon hebt is het best aangenaam, meeste sneeuw is nu ook gesmolten.
Vanaf Luik gaat het snel bergop, misschien nog net dat meer winters?
Duys
[Bewerkt door Duys op 28-03-2013 om 09:58 NL]
Ben de laatste weken wel wat gaan zoeken, richting Luik, als je een plekje in de zon hebt is het best aangenaam, meeste sneeuw is nu ook gesmolten.
Vanaf Luik gaat het snel bergop, misschien nog net dat meer winters?
Duys
[Bewerkt door Duys op 28-03-2013 om 09:58 NL]
Kou maakt mij niet veel uit. Een jas aan is een goede oplossing, toch? 
Ik probeer sowieso zo vaak mogelijk te verzamelen, weer of geen weer. Uitzondering is een laag sneeuw. Dat maakt zoeken soms echt lastig/inefficiënt, maar voegt aan de andere kant ook wel een extra verrassingscomponent toe.
Groeten,
Bram

Ik probeer sowieso zo vaak mogelijk te verzamelen, weer of geen weer. Uitzondering is een laag sneeuw. Dat maakt zoeken soms echt lastig/inefficiënt, maar voegt aan de andere kant ook wel een extra verrassingscomponent toe.
Groeten,
Bram
- Ahuijsmans
- Been thanked: 1 time
ik ga as. zaterdag weer eens in het krijt rondlopen... dus helaas geen ardennen..
Laatste dat ik hoorde was dat er best wat sneeuw lag, met name de hogere delen..
Misschien eens een webcammetje raadplegen van daar in de buurt?
Laatste dat ik hoorde was dat er best wat sneeuw lag, met name de hogere delen..
Misschien eens een webcammetje raadplegen van daar in de buurt?
Quidquid latine dictum sit, altum videtur :D
De verschillende cams lijken mee te vallen..
Het meest ligt richting de hoge venen, schat ik zo in.
Met de jas komt het wel goed, echter als er een zonnetje schijnt dan is en dikke jas vlug in je nadeel. Resteigne is hard werken.
Mocht het echt hommeles zijn dan is luik idd ook een goeie optie, vooralsnog durf ik de ardennen nog wel aan.
Het meest ligt richting de hoge venen, schat ik zo in.
Met de jas komt het wel goed, echter als er een zonnetje schijnt dan is en dikke jas vlug in je nadeel. Resteigne is hard werken.
Mocht het echt hommeles zijn dan is luik idd ook een goeie optie, vooralsnog durf ik de ardennen nog wel aan.
oeps...
Als het slecht weer blijft ga ik niet zoeken ( i.v.m mijn vervoer door mijn ouders die hebben een hekel aan kou ) zou wel graag willen .
Bram trouwens petje af las net je artikel in afzettingen.
GR .Dominiek
Bram trouwens petje af las net je artikel in afzettingen.
GR .Dominiek
Keep looking evry time
Ik ga dit weekend misschien het strand op. Waarschijnlijk de maasvlakte of de zandmotor.
Grtz mendel
Grtz mendel
Facta non verba- Geen woorden maar daden
Net terug van de boodschappen...
Enkele witte vlokken nat spul.
Gewoon doen alsof ze er niet zijn, dan komt alles goed.
Enkele witte vlokken nat spul.
Gewoon doen alsof ze er niet zijn, dan komt alles goed.
oeps...