Mill tanden in Spanje
Mill tanden in Spanje
Hallo net terug uit Spanje. In de plaats Altea, Costa Blanca liep ik tegen een winkel in mineralen aan . hier vekopen ze haaientanden uit o.a. Mill. Toch wel vreemd als je in het buitenland bent.Het word beheerd door een stel Nederlanders. Geef even de webside; www.ontherocks.eu.
Gr.Ben
Gr.Ben
0000000000
Antw: Mill tanden in Spanje
dat lijkt mij een grote winkel! één minpuntje, voor de haaientanden hebben ze m.i. soms met namen gesmeten en dan krijg je zulke dingen: http://www.ontherocks.eu/epages/0802260 ... ts/7687-4b
groetjes
Aaron
groetjes
Aaron
Nullus finis longius si quod facis delectaris
dag Ben, heb je daar zelf ook gezocht, ik begreep dat er in La Nucia (een paar kilometer landinwaarts) in een rivierbedding ook haaientanden gevonden kunnen worden. Klopt dat.
groet Kees
groet Kees
fossiel:
bedolven leven
kado verpakt in matrix
feest voor de vinder
(haiku KR)
bedolven leven
kado verpakt in matrix
feest voor de vinder
(haiku KR)
Hallo Kees, leuk dat je reageerd. Over la nucia, lijkt me niet. Dat ligt nl. vrij hoog, maar misschien helemaal aan de kust lijn. Ik kom er 2 keer per jaar maar heb nog nooit van tanden gehoord. het zou kunnen dat ze uitgeerodeert zijn vanuit het krijt of Eoceen maar is mij niet bekent welke rivier. Kan je daar achter komen. Zelf koop ik niet. Ik zoek erosie dalen waarin Eocene of Miocene materialen liggen,forms en nummulieten. Is me deze keer ardig gelukt.
Gr.Ben
Gr.Ben
0000000000
Antw: Antw: Mill tanden in Spanje
Adron schreef:
dat lijkt mij een grote winkel! één minpuntje, voor de haaientanden hebben ze m.i. soms met namen gesmeten en dan krijg je zulke dingen: http://www.ontherocks.eu/epages/0802260 ... ts/7687-4b
Hoi Adron, ik heb geen sjoege van tanden dus ze kunnen me alles wijs maken.
Gr.Ben
groetjes
Aaron
0000000000
Ben,
ik heb het een tijdje geleden gelezen op een site van iemand die daar zijn huis verhuurde. Ik heb het niet kunnen controleren. Ik weet ook niet precies hoe het gebied geologisch in elkaar zit. Ik heb een ex-collega die een huis heeft in La Nucia, als hem weer eens zie zal ik hem eens laten rondvragen.
groet Kees.
ik heb het een tijdje geleden gelezen op een site van iemand die daar zijn huis verhuurde. Ik heb het niet kunnen controleren. Ik weet ook niet precies hoe het gebied geologisch in elkaar zit. Ik heb een ex-collega die een huis heeft in La Nucia, als hem weer eens zie zal ik hem eens laten rondvragen.
groet Kees.
fossiel:
bedolven leven
kado verpakt in matrix
feest voor de vinder
(haiku KR)
bedolven leven
kado verpakt in matrix
feest voor de vinder
(haiku KR)
Antw: Antw: Mill tanden in Spanje
Hoi, bedankt voor je bericht. Ik huur ook huizen in La Nucia misschien wel bij jou ex collega.haaiku04 schreef:
Ben,
groet Kees.
Ik ben nu aan het spoelen van de monsters die heb meegenomen. Als alles klaar is zal ik wel wat foto,s plaatsen.
Gr.Ben
0000000000