'echte' ZM haaientanden?
'echte' ZM haaientanden?

Alle 5 de tanden heb ik gevonden op het droge zand op de ZM een tijdje geleden. Ze lagen bijna allemaal dichtbij elkaar. Er lagen ook geen tanden met een 'goede' kwaliteit bij, dus daarom denk ik dat deze niet gestrooid zijn. Van de 2 buitenste tanden weet ik het niet zeker, maar van de tanden in het midden denk ik dat het 'echte Zandmotor tanden' zijn
Rick
Antw: 'echte' ZM haaientanden?
Maar Rick er bestaat toch ook een mogelijk heid dat de tanden gestrooid zijn en toen zijn gaan slijten dat lijkt mij een mogelijkheid.
Leuk dat je er een discussie over begint.
GR. Dominiek
Leuk dat je er een discussie over begint.
GR. Dominiek
Keep looking evry time
Die dingen slijten niet zo snel af na strooien. Dus of zo gestrooid, of 'echte ZMtanden'. Ik ben overigens inmiddels overtuigd dat een groot deel van dat spul idd gestrooid is. Dat is erg jammer, want het maakt een serieuze inventarisatie onmogelijk. Hartelijk dank aan de strooier...
Groeten,
Bram
Groeten,
Bram
toch maar even een reactie om misverstanden te voorkomen,
in de discussie "Hoevenen dicht, Graandok dicht", wordt gesproken over de ZM supplieer. Mijn plaatselijke zandbak
ligt in Haarlem. Trek uw conclusie. Ik wil liever niet te boek staan als verstoorder van de geologische tijdschaal
.
groet Kees
in de discussie "Hoevenen dicht, Graandok dicht", wordt gesproken over de ZM supplieer. Mijn plaatselijke zandbak
ligt in Haarlem. Trek uw conclusie. Ik wil liever niet te boek staan als verstoorder van de geologische tijdschaal

groet Kees
fossiel:
bedolven leven
kado verpakt in matrix
feest voor de vinder
(haiku KR)
bedolven leven
kado verpakt in matrix
feest voor de vinder
(haiku KR)
Hoi Kees,