Mooiste aanwinsten van de fossiel.net beurs!
Mooiste aanwinsten van de fossiel.net beurs!
hallo,
De beurs vandaag was erg geslaagd! Veel materiaal, veel mensen in 'real life' ontmoet. Erg tof.
In dit topic kun je je mooiste nieuwe aanwinsten van de beurs laten zien.
Ik maak hier al een topic en de beurs is nog niet gedaan
.
groeten
Aaron
De beurs vandaag was erg geslaagd! Veel materiaal, veel mensen in 'real life' ontmoet. Erg tof.
In dit topic kun je je mooiste nieuwe aanwinsten van de beurs laten zien.
Ik maak hier al een topic en de beurs is nog niet gedaan

groeten
Aaron
Nullus finis longius si quod facis delectaris
Antw: Mooiste aanwinsten van de fossiel.net beurs!
dit zijn alvast mijn mooiste aanwinsten. Ik heb niet veel gekocht, maar wat ik wel kocht, is toch zeker de moeite! Ben wat selectief geweest vandaag

Heb nog meer, maar ik moet het nog eens rustig bekijken. Dit zijn alvast mijn leukste!
1: 4 lower Hexanchussen uit Doel. Ik zou al blij zijn als ik er vandaag één vond, nou kom ik met 4 thuis

2: complete Squalicorax en mosatandje uit de ENCI.
Ik ben dus voor het zeldzamere materiaal gegaan

groeten
Aaron
PS: @Mendel, was er nog een Squalicorax over voor je?
[Bewerkt door Alopias op 03-11-2013 om 16:23 NL]
Nullus finis longius si quod facis delectaris
Mooi Aaron!
Had er graag bij geweest, kijk al uit naar meer foto's.
Groeten,
Gio
Had er graag bij geweest, kijk al uit naar meer foto's.
Groeten,
Gio
Minilodon
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:

Diverse Carcharoides catticus uit het Antwerpse en wat leuk zeezoogdiermateriaal, waaronder een mooi kootje. Deze twee afgebeelde Carcharoides catticus komen van INDAVER/Doel. Zeer blij mee.
Groeten, Gerard
Hallo allemaal, ik vond de beurs zeer geslaagd. Veel toffe mensen ontmoet, en ook mooie aanwinsten gedaan en dingen bijgeleerd. Foto's komen morgen. Ben net thuis. ( file...)
Ben alweer even terug van de beurs, en ook ik vind het een geslaagde dag. Een paar leuke aanwinsten erbij wat betreft fossielen, maar zeker ook op het sociale vlak succes!
Allereerst dank aan Peter (Donckey) voor het maken van de kilometers, en aan Johan (Fossildude) voor het extra gezelschap! Frederik heeft me aan mooie oefenstukken geholpen om te preppen, en Pascal (Strandjutters) heeft me aan leuk materiaal uit Resteigne en een prachtig geprepte zee-egel geholpen! Beide dus ook bedankt! Voor iedereen die ik vandaag gesproken heb: leuk om de mensen achter de namen van het forum te leren kennen, zowel de beheerders als de leden! Dat is zeker net zo mooi als de materiële aanwinsten van deze dag.
Volgend jaar maar weer proberen van de partij proberen te zijn, en tot die tijd kijken naar mogelijkheden om met een groep hier en daar eens af en toe te gaan zoeken.
Groeten!
Gijs
Allereerst dank aan Peter (Donckey) voor het maken van de kilometers, en aan Johan (Fossildude) voor het extra gezelschap! Frederik heeft me aan mooie oefenstukken geholpen om te preppen, en Pascal (Strandjutters) heeft me aan leuk materiaal uit Resteigne en een prachtig geprepte zee-egel geholpen! Beide dus ook bedankt! Voor iedereen die ik vandaag gesproken heb: leuk om de mensen achter de namen van het forum te leren kennen, zowel de beheerders als de leden! Dat is zeker net zo mooi als de materiële aanwinsten van deze dag.
Volgend jaar maar weer proberen van de partij proberen te zijn, en tot die tijd kijken naar mogelijkheden om met een groep hier en daar eens af en toe te gaan zoeken.
Groeten!
Gijs
- Ahuijsmans
- Been thanked: 1 time
kan zo even 123 geen topic over de beurs vinden dus dan maar hier!
Het was mijn 1ste beurs en ik moet zeggen, reuze gezellig! veel mensen gesproken en weer veel gezichten achter de gebruikersnamen gezien... altijd leuk!
Hulde aan Fossiel.net en HONA uiteraard!
Het was mijn 1ste beurs en ik moet zeggen, reuze gezellig! veel mensen gesproken en weer veel gezichten achter de gebruikersnamen gezien... altijd leuk!
Hulde aan Fossiel.net en HONA uiteraard!
Quidquid latine dictum sit, altum videtur :D
Het was een zeer geslaagde versie!
Het was erg gezellig, veel forumleden ontmoet/weer gezien en gesproken.
Verder heb ik ook nog wat fossielen van gesloten vindplaatsen (egem en nederokkerzeel), residu en nog een tandje uit de lichtenberg die ik nog niet had gekocht.
Ook nog een leuk ruitje gedaan met Aaron en wat mistegruis aan Frederik en Richard gegeven.
Ik wil het fossiel.net team en de Hona super bedanken voor de gezellige en leuke dag, het was een enorm succes en het moet zeker herhaald worden!
Grtz mendel
@Aaron: ja.
Het was erg gezellig, veel forumleden ontmoet/weer gezien en gesproken.
Verder heb ik ook nog wat fossielen van gesloten vindplaatsen (egem en nederokkerzeel), residu en nog een tandje uit de lichtenberg die ik nog niet had gekocht.
Ook nog een leuk ruitje gedaan met Aaron en wat mistegruis aan Frederik en Richard gegeven.
Ik wil het fossiel.net team en de Hona super bedanken voor de gezellige en leuke dag, het was een enorm succes en het moet zeker herhaald worden!

Grtz mendel
@Aaron: ja.

Facta non verba- Geen woorden maar daden
Een mooie beurs was het wel
Ook enkele leuke nieuwe aanwinsten gedaan zoals enkele alopiidae uit het Antwerpse en een krabje uit Marke. Ook interessante lectuur liet ik niet liggen..
Kortom, een geslaagde dag
Ook enkele leuke nieuwe aanwinsten gedaan zoals enkele alopiidae uit het Antwerpse en een krabje uit Marke. Ook interessante lectuur liet ik niet liggen..
Kortom, een geslaagde dag
Zondag ondanks de afstand (250 km e.r.) vertrokken naar België, erg leuke gemoedelijke beurs. Ik ging er niet zozeer heen om nieuwe fossielen te scoren, wel een aantal twijfelgeval tanden kunnen determineren met hulp van o.a. Patrick, Gerard e.a..
Erg leuk aan aantal fossielnetters te ontmoeten.
Toch nog weggegaan met Palaeo 20. Kreeg het lijvige boekwerk mee in vol vertrouwen het geld over te maken. Tekenend voor de sfeer op de beurs.
Mooie fossielnet stand.
Al met al een leuk dagje, met aan het eind een enorme hagelbui bij Utrecht.
Groet Kees
[Bewerkt door haaiku04 op 05-11-2013 om 12:01 NL]
Erg leuk aan aantal fossielnetters te ontmoeten.
Toch nog weggegaan met Palaeo 20. Kreeg het lijvige boekwerk mee in vol vertrouwen het geld over te maken. Tekenend voor de sfeer op de beurs.
Mooie fossielnet stand.
Al met al een leuk dagje, met aan het eind een enorme hagelbui bij Utrecht.
Groet Kees
[Bewerkt door haaiku04 op 05-11-2013 om 12:01 NL]
fossiel:
bedolven leven
kado verpakt in matrix
feest voor de vinder
(haiku KR)
bedolven leven
kado verpakt in matrix
feest voor de vinder
(haiku KR)