Hoplophoneus fossiel?
Hoplophoneus fossiel?
kan iemand me een mening geven over deze botten? Naar zeggen zouden het fossielen zijn afkomstig van een hoploponeus. Kan dit?
[Bewerkt door Snoefie op 09-12-2013 om 14:51 NL]
[Bewerkt door Snoefie op 09-12-2013 om 14:51 NL]
-
- Been thanked: 45 times
Antw: Hoplophoneus fossiel?
Hallo, ik ben het met de vorige sprekers eens. Het is zeker van een katachtige en het bekkenstuk is opvallend krom. Waarom zou je als beginner een riskant stuk kopen? Je legt het in een vitrinekast en meer doe je er niet mee.
Als je wat wilt kopen, koop dan goed gedetermineerd vergelijkingsmateriaal. Je kan dan zelf beter fragmenten determineren en dat is pas leuk.
Charlie
Als je wat wilt kopen, koop dan goed gedetermineerd vergelijkingsmateriaal. Je kan dan zelf beter fragmenten determineren en dat is pas leuk.
Charlie
Charlie
Hallo Snoefie, als het zo zie ga je behoorlijk in de buidel moeten tasten. Wat drijft je om zo iets aan te schaffen als je niet zeker weet of het wel zo is. Zoveel is er niet te koop van zo,n dier en wat er is kost een aardige duit. Koop een hele schedel met tanden en al, in plaats van een paar krakkemikkige botjes. Dan heb je pas wat.
Groet,Ben
0000000000
- hubertus68
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 305 times
ja tuurlijk is zelf zoeken leuker, maar je vindt niet zo één twee drie een fossiel van een sabeltandkat (ookal is het dan een nimravid)
Ik heb ze trouwens wel gekocht, op ebay kwamen ze op 25 USD want niemand bood er verder op, komt op zo'n 18 euro, daar wil ik de lol wel voor hebben.
Als ze hier zijn zal ik betere foto's plaatsen, ben toch wel benieuwd hoe ze er in het echt uitzien en wat jullie ervan denken
Ik heb ze trouwens wel gekocht, op ebay kwamen ze op 25 USD want niemand bood er verder op, komt op zo'n 18 euro, daar wil ik de lol wel voor hebben.
Als ze hier zijn zal ik betere foto's plaatsen, ben toch wel benieuwd hoe ze er in het echt uitzien en wat jullie ervan denken