zijn dit wat kunnen zijn?????
Re: zijn dit wat kunnen zijn?????
Heel, heel misschien een stukje afval van bewerking?
Blijf dit soort vondsten posten want ik voel aan m'n water dat er iets aan staat te komen
Peter
Blijf dit soort vondsten posten want ik voel aan m'n water dat er iets aan staat te komen

Peter
donckey
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Hallo, qua vorm zou het een afslag kunnen zijn.
Op de tweede foto is een rond wit vlekje te zien; kun je dat wat beter in beeld brengen?
Zou een vorstmerk kunnen zijn en dan is het dus een natuurlijk gevormde scherf.
Maar ik vermoed dat het een onregelmatigheid in de vuursteen is; mogelijk spons en de reden dat dit afval is.
groeten, Bert
Op de tweede foto is een rond wit vlekje te zien; kun je dat wat beter in beeld brengen?
Zou een vorstmerk kunnen zijn en dan is het dus een natuurlijk gevormde scherf.
Maar ik vermoed dat het een onregelmatigheid in de vuursteen is; mogelijk spons en de reden dat dit afval is.
groeten, Bert
Elbert
he peter
ik hoop het ook ,ik heb er misschien nog niet een goed oog voor denk ik , al doende
leert men .
maar het blijft een leuke bezigheid.
gr martin
ik hoop het ook ,ik heb er misschien nog niet een goed oog voor denk ik , al doende
leert men .
maar het blijft een leuke bezigheid.
gr martin
m.v.g.
martin
martin
hallo bert
zal morgen wel even een extra foto plaatsen ,hoop dat je er dan beter zicht op hebt .
gr martin
zal morgen wel even een extra foto plaatsen ,hoop dat je er dan beter zicht op hebt .
gr martin
m.v.g.
martin
martin
he peter
hoop dat je gelijk hebt , ga morgen weer die kant op , de vondsten die ik plaats komen allemaal uit de zelfde regio.
gr martin
hoop dat je gelijk hebt , ga morgen weer die kant op , de vondsten die ik plaats komen allemaal uit de zelfde regio.
gr martin
m.v.g.
martin
martin