Plaats hier je foto's van zelfgemaakt werk dat met fossielen/ mineralen te maken heeft.
- fossielenverzamelaar
Plaats hier je foto's van zelfgemaakt werk dat met fossielen/ mineralen te maken heeft.
Zoals de titel al zegt.
Schilder je bijvoorbeeld graag stenen, of teken je graag fossielen. Dan is dit de kans om ze hier te laten zien. Leuk voor de creatieveling onder ons.
Ik zal hieronder alvast een klein beginnetje maken.
Schilder je bijvoorbeeld graag stenen, of teken je graag fossielen. Dan is dit de kans om ze hier te laten zien. Leuk voor de creatieveling onder ons.

Ik zal hieronder alvast een klein beginnetje maken.
- fossielenverzamelaar
Re: Plaats hier je foto's van zelfgemaakt werk dat met fossielen/ mineralen te maken heeft.

Enkele voorbeelden.
De eerste twee zijn tekeningen en de laatste van klei.
Ik ben benieuwd naar jullie werk.

Re: Plaats hier je foto's van zelfgemaakt werk dat met fossielen/ mineralen te maken heeft.
Prachtig.
ik zal maar niks plaatsen , bij mij gaat het niet veel verder dan harkpoppetjes…
Nikola
ik zal maar niks plaatsen , bij mij gaat het niet veel verder dan harkpoppetjes…
Nikola
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:

Prachtig. Hier vliegt af en toe ook wel eens een paleodroedel voorbij. Dit is een luchtig onderwerp, maar niet off-topic. Ik verplaats het wel even.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Antw: Plaats hier je foto\\\'s van zelfgemaakt werk dat met fossielen/ mineralen te maken heeft.

Ik teken af en toe wel eens voor de lol, maar mijn tandjes zijn niks vergelijken met jouw prachtige tekeningen, fossielenverzamelaar!
groeten
Aaron
[Bewerkt door Alopias op 05-03-2014 om 10:57 NL]
Nullus finis longius si quod facis delectaris
- Extincthunter
Antw: Plaats hier je foto's van zelfgemaakt werk dat met fossielen/ mineralen te maken heeft.

Ik doe ook mee!!
Ik wou al een tijdje een tekening maken van een Megalodon
En ben hier vandaag mee begonnen ik had eerst nog wat andere dingen die af moesten,
Ik heb enkel nog maar een opzet alles moet nog in detail en daarna inkleuren

Enjoy
Stefaan
Met schop en zeef in de hand zeef ik alle tanden uit het zand :)
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Plaats hier je foto's van zelfgemaakt werk dat met fossielen/ mineralen te maken heeft.
Goede aanzet!
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
T'ziet er wel een braven uit 
GR

GR
strandjutters

Mijn nieuwjaarskaartje van enkele jaren geleden.
De tanden zijn allemaal gevonden op het strand de Kaloot.
Groet, Lex
- strandjutters
- Been thanked: 3 times

Als ik mag raden Lex,ik denk 8 jaar geleden,k'weet niet of ik juist ben,want met tanden ben je nooit zeker

GR
[Bewerkt door strandjutters op 28-02-2014 om 22:59 NL]
strandjutters