hallo alle maal
hallo alle maal
hallo allemaal
wat een leuke site is dit.
vanaf vandaag ben ik ook lid en het lijkt me leuk om informatie uit te wisselen met
\"\"soortgenoten\"\".
groetjes davinci
wat een leuke site is dit.
vanaf vandaag ben ik ook lid en het lijkt me leuk om informatie uit te wisselen met
\"\"soortgenoten\"\".
groetjes davinci
i just looove fossils
Antw: hallo alle maal
Beetje laat, maar van harte welkom davinci! Je hebt al een mooie plek in Frankrijk aangegeven!
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
Dank je wel,heb je al geboekt?
ik ga naar kreta volgend jaar.
geluk
davinci
ik ga naar kreta volgend jaar.
geluk
davinci
i just looove fossils
Davinci, we hebben nog niet geboekt, bedoeling is om ergens in een stacaravan te gaan zitten, mijn vrouw wil niet kamperen.
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
vorig jaar 4weken in ruoms op een camping langs de beaume gestaan.perfect hoor alleen
was het TE warm[hoogseizoen].
heb ik nog een tip voor je er is een museum over fossielen en evolutie.
het heet musee de la vie[museum van het leven]en ligt in Bidon[Ardeche].http://www.guideweb.com/ardeche/circuit ... aviea.html
de meneer die dit heeft opgezet rund samen met zijn vrouw dit kleine museum.
op zich stelt het niet heel veel voor maaaar....hij heeft ook een kleine workshop waar je voor heel weinig mososaurus en haaietanden in de ruwe matrix kan vrij maken met goed gereedschap.mijn kinderen vonden dit nog het leukst en koste maar een paar euro per steen.soms zaten er meer dan 1 tand per steen.wat ik zelf het leukste vond was dat deze meneer geboren in de streek mij op een simpele kaart verschillende zoekplaatsen kon aanwijzen.
je kan het gewoon vragen,hij heeft zoekplaatsen voor zeeegels en vissen ammonieten enzovoort.
was het TE warm[hoogseizoen].
heb ik nog een tip voor je er is een museum over fossielen en evolutie.
het heet musee de la vie[museum van het leven]en ligt in Bidon[Ardeche].http://www.guideweb.com/ardeche/circuit ... aviea.html
de meneer die dit heeft opgezet rund samen met zijn vrouw dit kleine museum.
op zich stelt het niet heel veel voor maaaar....hij heeft ook een kleine workshop waar je voor heel weinig mososaurus en haaietanden in de ruwe matrix kan vrij maken met goed gereedschap.mijn kinderen vonden dit nog het leukst en koste maar een paar euro per steen.soms zaten er meer dan 1 tand per steen.wat ik zelf het leukste vond was dat deze meneer geboren in de streek mij op een simpele kaart verschillende zoekplaatsen kon aanwijzen.
je kan het gewoon vragen,hij heeft zoekplaatsen voor zeeegels en vissen ammonieten enzovoort.
i just looove fossils
Hoi Davinci! Gaaf dat museum, had je bij jouw camping ook stacaravans?
Inderdaad hadden ze op die camping ook stacaravans maarten,alleen kan ik je de camping niet echt aanraden.
er was geen zwembad en ik weet niet hoe de zomer gaat verlopen.Je kan wel elke dag in een riviertje gaan zemmen maar als je een dagje op de camping blijft wil je echt wel eens in de zoveel tijd een duik in een zwembad nemen.Dus je kan het beste een nemen met een zwembad erbij.
gr davinci
er was geen zwembad en ik weet niet hoe de zomer gaat verlopen.Je kan wel elke dag in een riviertje gaan zemmen maar als je een dagje op de camping blijft wil je echt wel eens in de zoveel tijd een duik in een zwembad nemen.Dus je kan het beste een nemen met een zwembad erbij.
gr davinci
i just looove fossils
Gaan we rustig zoeken Davinci, helaas hebben we nog even, duurt nog 10 maandjes voor we weer mogen...
das een van de leuke dingen van een vakantie,je kan er lekker naar toe leven maar als het eenmaal zover is dan is het altijd weer veelste vlug voorbij.
ga volgend jaar naar kreta iets met een tweede huwlijksreis .[12,5 jaar]zal dus wel andere dingen moeten zoeken dan fossielen.
veel succes met zoeken
ga volgend jaar naar kreta iets met een tweede huwlijksreis .[12,5 jaar]zal dus wel andere dingen moeten zoeken dan fossielen.
veel succes met zoeken
i just looove fossils