Traagheid site
Traagheid site
Hallo Herman,
het valt mij de laatste tijd op dat de site redelijk traag is geworden. Ik weet niet of andere gebruikers dat ook ervaren, maar ik vind het bv. redelijk lang duren voordat het beginscherm volledig in beeld is (enekel seconden). Ook voordat foto\'s op het scherm volledig zichtbaar zijn neemt zijn tijd in beslag. Ik baseer dit t.o.v. andere site\'s. Verder heb ik op meerdere pc\'s met verschillende internet verbindingen Allen snelle verbindingen) hetzelfde gevoel.
Is hier een verklaring voor?
het valt mij de laatste tijd op dat de site redelijk traag is geworden. Ik weet niet of andere gebruikers dat ook ervaren, maar ik vind het bv. redelijk lang duren voordat het beginscherm volledig in beeld is (enekel seconden). Ook voordat foto\'s op het scherm volledig zichtbaar zijn neemt zijn tijd in beslag. Ik baseer dit t.o.v. andere site\'s. Verder heb ik op meerdere pc\'s met verschillende internet verbindingen Allen snelle verbindingen) hetzelfde gevoel.
Is hier een verklaring voor?
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY
Antw: Traagheid site
Is hier ook hetzelfde.
Verklaring: de hoeveelheid opgeslagen informatie neemt toe evenals het aantal gebruikers ?
Maar het valt voor mij best mee.
Heel erg is het niet, ik heb het ergens anders wel eens veel erger meegemaakt.
Verklaring: de hoeveelheid opgeslagen informatie neemt toe evenals het aantal gebruikers ?
Maar het valt voor mij best mee.
Heel erg is het niet, ik heb het ergens anders wel eens veel erger meegemaakt.
Wees nieuwsgierig - Stephen Hawking
- Hieronymus
- Contacteer:
Zelf kan ik het hier niet testen. Is het een probleem dat sinds een paar weken optreed, of is het al veel langer?
Ik werk trouwens aan een snellere internetverbinding, dus in de nabije toekomst zou het in ieder geval iets beter moeten worden.
Ik werk trouwens aan een snellere internetverbinding, dus in de nabije toekomst zou het in ieder geval iets beter moeten worden.
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
tis een probleem van al een tijdje langer.
ik heb eens een site moeten herscripten met een immens grote database (deze site was ook gigantisch traag). ik heb meteen het grootste gedeelte van de database verwijderd en daarmee was het probleem verholpen.
maarja... om nu posts uit de database te gaan halen... weet nit of dat zo\'n goed idee is (het zullen er toch een significant aantal moeten zijn)
ik heb eens een site moeten herscripten met een immens grote database (deze site was ook gigantisch traag). ik heb meteen het grootste gedeelte van de database verwijderd en daarmee was het probleem verholpen.
maarja... om nu posts uit de database te gaan halen... weet nit of dat zo\'n goed idee is (het zullen er toch een significant aantal moeten zijn)
Post mortem we sort 'em!
Mijn idee is ook dat het al langer is.
Ik heb al eerder het idee gehad om hier een bericht over te psten, maar dacht toen misschien is het tijdelijk.
Het is niet zo dat het echt storend is, maar toch voldoende om vooral bij de foto\'s in de berichten soms met trommelende vingers te zitten.
Herman ik hoop dat de snellere internetverbinding een beter resultaat geeft.
Ik heb al eerder het idee gehad om hier een bericht over te psten, maar dacht toen misschien is het tijdelijk.
Het is niet zo dat het echt storend is, maar toch voldoende om vooral bij de foto\'s in de berichten soms met trommelende vingers te zitten.
Herman ik hoop dat de snellere internetverbinding een beter resultaat geeft.
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Hoi allemaal
Ben het met Pedro eens.
Het hoeft voor mij niet allemaal supersnel te zijn maar bij het inlezen van grotere aantallen foto\'s kan ik bijna koffie zetten.
Ben het met Pedro eens.
Het hoeft voor mij niet allemaal supersnel te zijn maar bij het inlezen van grotere aantallen foto\'s kan ik bijna koffie zetten.
Robert Mensink
De beperkende factor is zeker niet de database of de server, dan zou ik er hier ook last van hebben. Het probleem zit em in de internetverbinding. Er komt steeds meer grafisch materiaal op de website, wat de nodige bandbreedte inneemt...
Zoals gezegd, de tijd zal het oplossen...
Zoals gezegd, de tijd zal het oplossen...
Kennis telt!
Hallo Herman,
is er al iets verbeterd aan de site?
Want vanavond vliegt de site over het scherm. Veel en veel sneller als anders.
is er al iets verbeterd aan de site?
Want vanavond vliegt de site over het scherm. Veel en veel sneller als anders.
Pedro Janssen
Venray