www.bodemschat.nl
www.bodemschat.nl
Lekker bijdehand die gasten van www.bodemschat.nl.
Ik verzend een bestelling vorige week donderdag krijg e-mail bevestiging. Ik stort gelijk het bedrag over. Maar nog geen reactie m.b.t. de verzending.
Ik heb al twee e-mails verzonden maar geen reactie. Bellen werkt ook niet want ze nemen niet op. Ik ga er vanuit dat als ze met vakantie zijn dat ze dit tenminste vermelden op hun site.
Ik baal in ieder geval want zonder een veiligheidshelm en gereedschap zal ik niet veel kunnen beginnen a.s. zaterdag in Winterswijk.
Iemand meer ervaring met www.bodemschat.nl?
gr René
Ik verzend een bestelling vorige week donderdag krijg e-mail bevestiging. Ik stort gelijk het bedrag over. Maar nog geen reactie m.b.t. de verzending.
Ik heb al twee e-mails verzonden maar geen reactie. Bellen werkt ook niet want ze nemen niet op. Ik ga er vanuit dat als ze met vakantie zijn dat ze dit tenminste vermelden op hun site.
Ik baal in ieder geval want zonder een veiligheidshelm en gereedschap zal ik niet veel kunnen beginnen a.s. zaterdag in Winterswijk.
Iemand meer ervaring met www.bodemschat.nl?
gr René
Verba volant, fossilis manent
Antw: www.bodemschat.nl
Hoi Rene,
ja ik heb dezelfde ervaring met de Bodemschat. Prima gasten hoor, alleen zijn ze inderdaad niet echt snel met contact en het verzenden van de bestelde waar.
Er is maar een oplossing; geduldig wachten.

ja ik heb dezelfde ervaring met de Bodemschat. Prima gasten hoor, alleen zijn ze inderdaad niet echt snel met contact en het verzenden van de bestelde waar.

Trilobiti Ceská Republika
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Antw: www.bodemschat.nl
Dit is in de context van je bezoek aan Winterswijk geen oplossing neem ik aan. Een helm en platte steenbeitel kan je vinden in een doe-het-zelf zaak (Gamma, Brico, Free-time, hoe heten de Nederlandse varianten?). In combinatie met een hamer van het juiste gewicht kan je daarmee verder. Een geologenhamer met platte kop is misschien net iets praktischer, maar zeker minder nauwkeurig om platen te splijten.ceraurus schreef:
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Een simpele beitel van de bouwmarkt en een willekeurige hamer zouden wel voldoende moeten zijn in Winterswijk. Wellicht kun je de plaatselijke VVV even bellen en het probleem uitleggen. Waarschijnlijk hebben ze nog wel ergens een leenhelm liggen. Als je toevallig in de buurt van Amsterdam woont, mag je er ook wel eentje van mij lenen hoor.
Overigens heb ik goede ervaringen met de Bodemschat. Ook met het contact. Wel vervelend voor je dat het nu mis dreigt te gaan.
Overigens heb ik goede ervaringen met de Bodemschat. Ook met het contact. Wel vervelend voor je dat het nu mis dreigt te gaan.
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
Misschien ben ik een beetje verwend met de websites die wél snel bestellingen versturen. Ik wacht wel effies af tot vrijdag. Mocht er niets binnenkomen dat ga ik wel even naar de Praxis en een helmpje halen. Hamers en beitels heb ik al. ~:-/
- agaathunter
Hoi,
Bodemschat geeft zelf aan, dat de bestelde waar 14 dagen na ontvangst van het geld opgestuurd wordt.
Kan dus nog.
Ik geloof, dat Bodemschat alleen maar vrijdag en zaterdag open heeft.
Het schijnt, dat er de rest van de week niemand is.
Groetjes: Ed
Bodemschat geeft zelf aan, dat de bestelde waar 14 dagen na ontvangst van het geld opgestuurd wordt.
Kan dus nog.
Ik geloof, dat Bodemschat alleen maar vrijdag en zaterdag open heeft.
Het schijnt, dat er de rest van de week niemand is.
Groetjes: Ed
geduld is een goede zaak
- agaathunter
Hoi: \"14 dagen\" moet zijn \"binnen 14 dagen\"
Nogmaals groeten: Ed
Nogmaals groeten: Ed
geduld is een goede zaak
Opeens reactie per e-mail en winkel is vlgs mij dicht (zouden ze ook dit forum bekijken?) 
In ieder geval:
Quote/
Uw bestelling is vandaag naar de post gebracht.
Zal morgen of uiterlijk donderdag bij u afgeleverd worden.
Met vriendelijke groet,
De Bodemschat
Arnold Verbeek
/einde Quote
Bodemschat rulez!

In ieder geval:
Quote/
Uw bestelling is vandaag naar de post gebracht.
Zal morgen of uiterlijk donderdag bij u afgeleverd worden.
Met vriendelijke groet,
De Bodemschat
Arnold Verbeek
/einde Quote
Bodemschat rulez!

- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Dat zit dus wel snor wat service betreft. De bodemschat heeft al wel wat nieuwe klanten aan dit forum overgehouden denk ik 

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Beste mensen
Even een reactie van mijn kant over de bodemschat.
Met bestellingen via het net heb ik geen ervaring. Als het goed is worden deze wél de hele week in behandeling genomen.
De winkel zelf is inderdaad alleen op vrijdag en zaterdag open om te bezoeken. Iets wat ik ook regelmatig doe omdat ik er maar 500 meter vanaf woon.
Aan service heeft het mij nog nooit ontbroken. Er is altijd tijd voor een hartelijke praat en een bak koffie.
Ook ervaringen van derden bij mij uit de omgeving zijn zeer positief.
Kortom, een heel fijne zaak.
Even een reactie van mijn kant over de bodemschat.
Met bestellingen via het net heb ik geen ervaring. Als het goed is worden deze wél de hele week in behandeling genomen.
De winkel zelf is inderdaad alleen op vrijdag en zaterdag open om te bezoeken. Iets wat ik ook regelmatig doe omdat ik er maar 500 meter vanaf woon.
Aan service heeft het mij nog nooit ontbroken. Er is altijd tijd voor een hartelijke praat en een bak koffie.
Ook ervaringen van derden bij mij uit de omgeving zijn zeer positief.
Kortom, een heel fijne zaak.
Robert Mensink