aankloten met een nieuwe camera
aankloten met een nieuwe camera
heb pas een nieuwe camera gekocht. hij maakt super mooie foto's zoals die van het konijn.
nu had ik de kans om een echte superfoto te maken, heb ik dat verdomde ding ingesteld op manuel en eigenlijk de foto verkloot. toch nog wat bijgewerkt en nu gaat het wel. echt balen.
de kans om zo een foto te maken krijg je niet vaak.
nu had ik de kans om een echte superfoto te maken, heb ik dat verdomde ding ingesteld op manuel en eigenlijk de foto verkloot. toch nog wat bijgewerkt en nu gaat het wel. echt balen.
de kans om zo een foto te maken krijg je niet vaak.
groeten van de brabantse bende
Re: aankloten met een nieuwe camera
Die gaaien zijn wel goed, bedoel veel geluk voor nodig om er drie te zien.
Noemden ze vroeger 'rotzakken' inde volkstaal.
Duys
Noemden ze vroeger 'rotzakken' inde volkstaal.
Duys
ik zie ze regelmatig samen, het zijn twee jongen met de ouders, ik heb er ook al meerdere prachtige foto's van, alleen zo,n moment krijg ik denk ik niet meer.
hieronder nog een paar foto,s van dezelfde vlaamse gaaien.
hieronder nog een paar foto,s van dezelfde vlaamse gaaien.
Leuk hoor!
Is het een reflexcamera of een digitale?
Heb al een tijdje zo'n digitale superzoomcamera van Canon.
Zeer tevreden van, zowel excellent om wildlife te schieten als voor macrofoto's.
Als je lenzen moet kopen voor een reflexcamera die hetzelfde bereik hebben betaal je je blauw..
Is het een reflexcamera of een digitale?
Heb al een tijdje zo'n digitale superzoomcamera van Canon.
Zeer tevreden van, zowel excellent om wildlife te schieten als voor macrofoto's.
Als je lenzen moet kopen voor een reflexcamera die hetzelfde bereik hebben betaal je je blauw..

Het enorm verre bereik is soms echt wel indrukwekkend - vogeltjes zitten ineens net niet te ver en de maan krijgt een extra dimensie

Groetjes,
Gunther

het is een digitale camera. panasonic lumix dmc fz 200.
24 x zoom, 12 megapixel en een goede macrofunctie.
hiervoor had ik een ouder model lumix waarmee ik de foto van de buizerd gemaakt heb.
de andere foto's zijn met de nieuwe gemaakt.
ik ben zeer tevreden met deze camera, hij is makkelijk mee te nemen en je kan zonder allemaal extra lenzen, statieven en een hoop poespas toch hele goede foto's maken gewoon uit de hand.
nog een paar foto's.
deze ooievaars zitten op een behoorlijke afstand, maar je kan ze goed dichtbij halen.
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Je beleeft er duidelijk wel lol aan, schitterend.
Oefenen, oefenen.
Let zeker goed op het focuspunt. Af en toe is je onderwerp niet scherp en de achtergrond wel.
Oefenen, oefenen.
Let zeker goed op het focuspunt. Af en toe is je onderwerp niet scherp en de achtergrond wel.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)