Chicago Pneumatic 9160
Chicago Pneumatic 9160
Beste forumleden,
Ik vond deze prepareerpen op het net maar heb totaal geen idee of dit het soort is om trilobieten te prepareren of gewoon graveren..
Deze zou trouwens op een luchtcompresser passen, klopt dit ?
http://www.manutan.be/nl/p-MIG367116/gr ... deddefault
Prettige avond,
Diego
Ik vond deze prepareerpen op het net maar heb totaal geen idee of dit het soort is om trilobieten te prepareren of gewoon graveren..
Deze zou trouwens op een luchtcompresser passen, klopt dit ?
http://www.manutan.be/nl/p-MIG367116/gr ... deddefault
Prettige avond,
Diego
- Everhardus
Antw: Chicago Pneumatic 9160
Prima pen, instapmodel en niet per definitie geschikt gemaakt of gemodificeerd voor fossielenpreparatiedoeleinden. Werkt idd op een compressor op, uit m'n hoofd, 6 bar en ik werk hiermee hoofdzakelijk op ammonieten. Voor wat ik hier zo zie voorbijkomen op trilobieten gebied zou dit wellicht niet voldoen maar ik kan daar niks over zeggen, geen ervaring mee....Voor mij voldoet de pen vooralsnog Gr,Marcel.....
Antw: Chicago Pneumatic 9160
Dit was ook de pen waarmee ik mijn eerste ervaringen opdeed. Phil (forum lid) werkt hier ook mee. Het is een prima instapmodel zoals Marcel zegt.
Voor het super super fijne prep werk onder binoculair etc zal het niet voldoen, maar je kan er zeker mee aan de slag.
Een andere optie is Hardy Winkler pennen. Daar had je vroeger www.devonian-trilobites.de voor, bij de shop kijken of een mailtje sturen. Ze zijn net iets duurder, maar met meer opties.
Groeten,
dries
Voor het super super fijne prep werk onder binoculair etc zal het niet voldoen, maar je kan er zeker mee aan de slag.
Een andere optie is Hardy Winkler pennen. Daar had je vroeger www.devonian-trilobites.de voor, bij de shop kijken of een mailtje sturen. Ze zijn net iets duurder, maar met meer opties.
Groeten,
dries
Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures
do faillures