bijtspoor?
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:
bijtspoor?
dit is mijn andere wervel en volgens mij is dit een bijtspoor, maar weet het niet zeker wat denken jullie?
gr sean
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: bijtspoor?
is dit niet gewoon een kanaal voor zenuw of bloedvat?
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Sean, zie mailbox van je vader !fossiel hunter sean schreef:
dit is mijn andere wervel en volgens mij is dit een bijtspoor, maar weet het niet zeker wat denken jullie?
gr sean
grtn,mike
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:
Antw: Antw: bijtspoor?
pas verstuurd, mail van gisteren ontvangen ?fossiel hunter sean schreef:
heb nog geen mail ontvangen
grtn,mike
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:
nee heb niks ontavangen gister ook niet
probeer het op seanhendriks (at) msn (puntje) com
edit door frederik: anti-spam aanpassingen...
[Bewerkt door Frederik op 07-09-2006 om 14:45 NL]
probeer het op seanhendriks (at) msn (puntje) com
edit door frederik: anti-spam aanpassingen...
[Bewerkt door Frederik op 07-09-2006 om 14:45 NL]
Antw: Antw: bijtspoor?
heb mijn mails van (04/09 en 06/09) + van 07/09/06 juist verstuurd !fossiel hunter sean schreef:
nee heb niks ontavangen gister ook niet
probeer het op seanhendriks@msn.com
grtn,mike
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:
mails ontavngen en 2 mails terug gestuurt. alleen een probleem met de fotos. de fotos die ik van je ontvang zijn zo groot. ik weet niet of dat bij mij ook is als ik fotos verstuur
Nee, dit is zeker geen bijtspoor maar een kanaaltje voor een bloedvat en/of zenuw die in de wervelkolom rijkelijk aanwezig zijn.
Probeer je eens in te denken hoe een beest hier op zou kunnen bijten; de wervels zitten dicht tegen elkaar aan geplakt en tenzij je de ribben en werveluitsteeksels weghaalt is het onmogelijk om op dit oppervlak te bijten. Bovendien, als je aanneemt dat dit een bijtspoor van een haai zou zijn, waar zijn dan de afdrukken van alle andere tanden die naast die ene tand zitten? Of was het misschien een hele oude haai met nog maar 1 tand
Probeer je eens in te denken hoe een beest hier op zou kunnen bijten; de wervels zitten dicht tegen elkaar aan geplakt en tenzij je de ribben en werveluitsteeksels weghaalt is het onmogelijk om op dit oppervlak te bijten. Bovendien, als je aanneemt dat dit een bijtspoor van een haai zou zijn, waar zijn dan de afdrukken van alle andere tanden die naast die ene tand zitten? Of was het misschien een hele oude haai met nog maar 1 tand

\"I have called this principle, by which each slight variation, if useful, is preserved, by the term Natural Selection\" - Charles Darwin
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Daarenboven, wat ik al gezien heb van bijtsporen (in het bijzonder van haaien) was in regel niet puntvormig, maar eerder \'geschraapt\' (verschillende lijnen of groeven die min of meer evenwijdig lopen, eventueel gegroefd door de karteling van de snijrand).
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)