Even voorstellen
- knaapjvd
- Senior Lid
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Even voorstellen
Hallo Fossiel.net community,
Ik had nog niet de tijd genomen om me voor te stellen, bij deze:
In mijn basisschool- en brugklastijd was ik zeer geïnteresseerd in alles dat prehistorisch was. Vooral prehistorisch mens en dier, maar ook geomorfologie en klimaat. Mijn ouders hebben het geduld gehad om me naar vele musea te nemen en soms ook een fossiel aan te schaffen.
Een paar weekenden geleden ben ik voor het eerst gaan hardlopen op de zandmotor en toen liep ik (bijna) tegen dit aan - http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... 7226&site=. Ik wist wel dat er van alles te vinden was op de zandmotor, maar niet dat het zo laagdrempelig kon zijn. Sinds die vondst is de fossielenkoorts weer toegeslagen.
Ik woon zo'n 10km van het strand, dus de zandmotor is maar een kwartier van de voordeur verwijderd.
Mijn kennisniveau voor wat betreft fossielen uit het late pleistoceen is voor verbetering vatbaar. En leren is leuk, dus ik hoop hier behalve de nodige determinatie ondersteuning ook het een en ander aan kennis op te doen.
In mijn sociale kring bereiken een aantal kinderen een leeftijd waarop ze dit soort natuurlijke geschiedenis ook interessant gaan vinden en ik zou ze graag iets willen laten zien (/geven) en kunnen vertellen. MIjn dochter van bijna drie vind mijn nieuwe (hele hele oude) hobby alvast heel boeiend.
Groeten,
Joost
Ik had nog niet de tijd genomen om me voor te stellen, bij deze:
In mijn basisschool- en brugklastijd was ik zeer geïnteresseerd in alles dat prehistorisch was. Vooral prehistorisch mens en dier, maar ook geomorfologie en klimaat. Mijn ouders hebben het geduld gehad om me naar vele musea te nemen en soms ook een fossiel aan te schaffen.
Een paar weekenden geleden ben ik voor het eerst gaan hardlopen op de zandmotor en toen liep ik (bijna) tegen dit aan - http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... 7226&site=. Ik wist wel dat er van alles te vinden was op de zandmotor, maar niet dat het zo laagdrempelig kon zijn. Sinds die vondst is de fossielenkoorts weer toegeslagen.
Ik woon zo'n 10km van het strand, dus de zandmotor is maar een kwartier van de voordeur verwijderd.
Mijn kennisniveau voor wat betreft fossielen uit het late pleistoceen is voor verbetering vatbaar. En leren is leuk, dus ik hoop hier behalve de nodige determinatie ondersteuning ook het een en ander aan kennis op te doen.
In mijn sociale kring bereiken een aantal kinderen een leeftijd waarop ze dit soort natuurlijke geschiedenis ook interessant gaan vinden en ik zou ze graag iets willen laten zien (/geven) en kunnen vertellen. MIjn dochter van bijna drie vind mijn nieuwe (hele hele oude) hobby alvast heel boeiend.

Groeten,
Joost
Groeten,
Joost
Joost
- Maurice
- Senior Lid
- Been thanked: 2 times
- Contacteer:
Antw: Even voorstellen
Welkom op het Forum Joost,
Veel succes op de zandmotor.
Groeten, Kevin
Veel succes op de zandmotor.
Groeten, Kevin
growing old is mandatory, but growing up is
optional.
optional.
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Heel herkenbaar! Mijn dochter van 3,5 vindt het ook erg fascinerend allemaal.knaapjvd schreef:
MIjn dochter van bijna drie vind mijn nieuwe (hele hele oude) hobby alvast heel boeiend.![]()
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Joost,
Hartelijk welkom hier op het forum.
Groetjes,
Josje
Hartelijk welkom hier op het forum.
Groetjes,
Josje
Groetjes,
Sylvia en Josje
Sylvia en Josje
- hubertus68
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 305 times
- Caveman
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 308 times
- Contacteer:
Welkom bij de club Joost,
veel plezier hier en iedereen is bereid je te helpen waar mogelijk!
veel plezier hier en iedereen is bereid je te helpen waar mogelijk!
To share or not to share, that's the question!
- knaapjvd
- Senior Lid
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Bedankt voor het warme welkom.
Die Zandmotor is echt geweldig. Als dit er had gelegen toen ik op de basisschool zat, hadden mijn ouders me er elke dag vanaf moeten slepen.
Fossielen, zonsondergang, zeehonden, vogels, duinplanten, wind- en watererosie voorbeelden, je kunt je er niet vervelen.
Die Zandmotor is echt geweldig. Als dit er had gelegen toen ik op de basisschool zat, hadden mijn ouders me er elke dag vanaf moeten slepen.
Fossielen, zonsondergang, zeehonden, vogels, duinplanten, wind- en watererosie voorbeelden, je kunt je er niet vervelen.
Groeten,
Joost
Joost
Antw: Antw: Even voorstellen
Welkom Joost, en inderdaad: de Zandmotor is een fantastische plek!
groet,
Dick