Hallootje

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
Gesloten
Ceraurus
Hallootje

Bericht door Ceraurus » 04 dec 2014, 23:12

Dag forum,

het is lang geleden dat ik hier voorbij kwam. Ik hoop dat het iedereen goed gaat. Ik heb sinds enkele maanden de trilobieten weer bij de stekels gepakt en krijg er weer lol in. Verzamelen, uitzoeken, determineren en catalogiseren. Zelf weer gaan zoeken en prepareren volgt vanzelf weer daarop.
Ik ga flink dieper het Barrandium in. Dieper de formaties in, minder rijke faunas onderzoeken en uitbreiden in stukken en literatuur. De naamgeving en herkenning van het
materiaal zit er gelukkig nog goed. Van Selenopeltis langs Bohemopyge naar Germaropyge.
Tsjechische trilobieten is me overgebleven en daar ben ik de rest van mijn leven wel zoet mee.

Dat brengt me op het volgende: ik heb nog een flink aantal trilobieten te vinden in Europa die weg mogen: te koop is 1 ruilen is leuker, bij voorkeur tegen Tsjechische trilobieten.
stuur me gewoon een mail naar toomzz at gmail dot com dan stuur ik je plaatjes en namen.
Om wat soorten te noemen; Neseuretes, Geesops, Cnemidopyge en Phacopina.

Tenslotte zal ik binnenkort de fotodatabank weer eens aanvullen met nieuwe stukken en formaties uit het Barrandium.

Hartelijke groet,
Tomas
<:{{{{{>

Trilobiti Ceská Republika

ziepe
Been thanked: 4 times
Antw: Hallootje

Bericht door ziepe » 04 dec 2014, 23:23

Welkom terug Tomas!

Ziepe

The earth has music for those who listen.

Frederik
Administrator
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:

Bericht door Frederik » 05 dec 2014, 00:37

Hey Tomas,

Welkom terug! Een brede grijns bij het lezen van je bericht. Blij dat je de beestjes weer bij de stekels gevat hebt.
Ik heb niet het juiste materiaal om op je ruilvoorstel in te gaan, maar ik twijfel er niet aan dat we in de nabije toekomst wat kennis en ervaring uit te wisselen hebben.

Nogmaals, welkom terug. Awesome!

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

nestor

Bericht door nestor » 05 dec 2014, 10:13

Hey Tomas, welkom terug. Miste je al een hele tijd

De senioribus nil nisi bene

Ceraurus

Bericht door Ceraurus » 05 dec 2014, 22:33

Dankje, ik heb jullie ook gemist! Ik kijk weer uit naar de leuke contacten!

<:{{{{{>

Trilobiti Ceská Republika

Gesloten