Winterswijk aanmelden
- Pleistoceen
- Contacteer:
Antw: Winterswijk aanmelden
Het zal aan mij liggen, maar ik kan net als voorgaande keren dat ik het geprobeerd heb met geen mogelijkheid het digitale aanmeldingsformulier invullen. Ik zou er toch graag een keer met mijn zoontje naar toe gaan. Wie kan me helpen?
Groet,
Aalt
Groet,
Aalt
- Ahuijsmans
- Been thanked: 1 time
Done! zie je in April Rolf! 

Quidquid latine dictum sit, altum videtur :D
Hallo Aalt,
Zie www.steengroevewinterswijk.nl
Je moet wel een printer hebben aangesloten. Het aanmeldformulier moet nl gelijk geprint worden (en deze dien je mee te nemen naar de groeve).
@ Alexander, leuk dat je weer komt. Tot april.
Grt
Rolf
Zie www.steengroevewinterswijk.nl
Je moet wel een printer hebben aangesloten. Het aanmeldformulier moet nl gelijk geprint worden (en deze dien je mee te nemen naar de groeve).
@ Alexander, leuk dat je weer komt. Tot april.
Grt
Rolf
't geet zo als 't geet!
- Pleistoceen
- Contacteer:
Hoi Rolf,
Bedankt. Het is gelukt
Groet (en misschien tot in April),
Aalt
Bedankt. Het is gelukt

Groet (en misschien tot in April),
Aalt
Ik heb me net aangemeld maar ik zie nu op de pagina van de NGV Winterwijk dat er een verschil is tussen bezoekersdagen Winterswijk en excursies Winterswijk.
Mijn vraag is dan of het mogelijk is om op bezoekersdagen te zoeken naar fossielen of is dit gewoon een bezoek / rondleiding?
Moet men zich voor het zoeken naar fossielen dan aanmelden bij de NGV Winterswijk?
Mijn vraag is dan of het mogelijk is om op bezoekersdagen te zoeken naar fossielen of is dit gewoon een bezoek / rondleiding?
Moet men zich voor het zoeken naar fossielen dan aanmelden bij de NGV Winterswijk?
Antw: Antw: Winterswijk aanmelden
De bezoekersdag is juist een dag voor fossielen zoeken. Niet vergeten het uitgeprinte formulier meer te nemen,Helix schreef:
Ik heb me net aangemeld maar ik zie nu op de pagina van de NGV Winterwijk dat er een verschil is tussen bezoekersdagen Winterswijk en excursies Winterswijk.
Groeten,
Arno
- Yasmin1995
Hallo,
Ik ben ook van plan deze lente/ zomer winterswijk te bezoeken.
Ik ik deze dan beter met de auto bereiken (of alleen maar met auto bereiken) of ook met OV.
En wanneer kan ik dan het beste gaan gelijk de eerste dag dat het open is of later in de periode?
Groetjes Yasmin
Ik ik deze dan beter met de auto bereiken (of alleen maar met auto bereiken) of ook met OV.
En wanneer kan ik dan het beste gaan gelijk de eerste dag dat het open is of later in de periode?
Groetjes Yasmin
Life finds a way
- Pleistoceen
- Contacteer:
Hoi Yasmin,
Als jij met de trein naar Harderwijk, Nunspeet of 't Harde komt op een dag dat ik zef ook naar Winterswijk ga, dan geef ik je met alle plezier een lift.
Nog bedankt voor de vitrine ik zal snel eens een foto posten van hoe hij er nu bij staat
Groet,
Aalt
Als jij met de trein naar Harderwijk, Nunspeet of 't Harde komt op een dag dat ik zef ook naar Winterswijk ga, dan geef ik je met alle plezier een lift.
Nog bedankt voor de vitrine ik zal snel eens een foto posten van hoe hij er nu bij staat

Groet,
Aalt
Antw: Antw: Winterswijk aanmelden
Hallo Yasmin,Yasmin1995 schreef:
Hallo,
Groetjes Yasmin
De groeve is open voor zoeken enkel iedere eerste zaterdag van de maand en de maand dat je gaat zoeken maakt niet echt uit. De stenen blijven altijd hard en je zult niet meer of minder per maand vinden omdat de situatie in bepaalde maanden opeens beter is, al kan het in de zomermaanden wel ontzettend warm zijn

Groeten,
Arno