Megalodon - Antwerp Area

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Plaats reactie
leclused
Has thanked: 1 time
Been thanked: 8 times
Megalodon - Antwerp Area

Bericht door leclused » 21 mei 2015, 13:04

Nu weet ik waar al die zoekers in de 'Antwerp Area' zaten de laatste maanden :-)

http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetenschap ... tsel.dhtml

Dagobert

Dagobert L'Ecluse

Duys
Contacteer:
Antw: Megalodon - Antwerp Area

Bericht door Duys » 21 mei 2015, 13:12

Leclused,
Was een publiek geheim, ben zelf bij de aanvang van de werken een paar keer gaan zoeken.
Achteraf gezien dat enkele amateurs en pro's zich verenigd hadden voor een stratigrafisch onderzoek.
Duys

leclused
Has thanked: 1 time
Been thanked: 8 times
Antw: Antw: Megalodon - Antwerp Area

Bericht door leclused » 21 mei 2015, 13:19

Duys schreef:
Leclused,
Was een publiek geheim, ben zelf bij de aanvang van de werken een paar keer gaan zoeken.
Achteraf gezien dat enkele amateurs en pro's zich verenigd hadden voor een stratigrafisch onderzoek.
Duys
Had het ook wel horen waaien hoor, maar momenteel veel te druk met andere hobby :-)

Vorig week-end nog een hele boel (recent) botmateriaal tegen gekomen tijdens een exploratietrip in een nieuw grotje dat ik aan het exploreren ben met de speleoclub. Maar dat is natuurlijk een ander verhaal :-)

In andere grot ben ik trouwens een heleboel in-situ fossiele schelpen tegen gekomen. Ik zal daar eens wat foto's van trachten te nemen de volgende keer ik daar passeer:-)

Dagobert L'Ecluse

gigi
Antw: Megalodon - Antwerp Area

Bericht door gigi » 21 mei 2015, 19:36

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ben ook een paar keer geweest; veel was er niet te vinden maar dat is voor mij geen probleem.....het is vooral de kwaliteit van de tandjes die me aanspreekt!

[Bewerkt door gigi op 21-05-2015 om 18:37 NL]

Minilodon

Plaats reactie