Antwerp gruis : Cetorhinus maximus.
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antwerp gruis : Cetorhinus maximus.

Hallo iedereen,dit tandje uit het gruis gevist.
Het zijn kleintjes,niet zo zeldzaam,maar echt soms wel met zeer veel structuur.
GR
strandjutters
Antw: Antwerp gruis : Cetorhinus maximus.
Hallo Pascal,
prachtig tandje. Hoe groot is deze?\
Groeten,
Arno
prachtig tandje. Hoe groot is deze?\
Groeten,
Arno
- strandjutters
Hallo Arno,deze is 6 mm,ik heb ze gevonden tussen 2 en 8 mm.
Het zijn echt gruis tandjes,terplaatse vind je ze bijna nooit.
GR
[Bewerkt door strandjutters op 07-07-2015 om 21:39 NL]
Het zijn echt gruis tandjes,terplaatse vind je ze bijna nooit.
GR
[Bewerkt door strandjutters op 07-07-2015 om 21:39 NL]
strandjutters
Hoi Pascal,
nog niet eens zo heel klein maar prachtig hoe je de details laat zien. De kleintjes worden vaak ondergewaardeerd als je het mij vraagt. Iedereen wil altijd de grootste. Ben me momenteel meer aan het verdiepen in de kleintjes van het maastrichtien maar misschien moet ik ook eens naar Antwerpen voor gruis van daar. Bedankt voor het delen in ieder geval.
Groeten,
Arno
nog niet eens zo heel klein maar prachtig hoe je de details laat zien. De kleintjes worden vaak ondergewaardeerd als je het mij vraagt. Iedereen wil altijd de grootste. Ben me momenteel meer aan het verdiepen in de kleintjes van het maastrichtien maar misschien moet ik ook eens naar Antwerpen voor gruis van daar. Bedankt voor het delen in ieder geval.
Groeten,
Arno
De schoonheid van de kleintjes wordt inderdaad vaak onderschat. Ah ja ieder zijn keus in wat hij/ zij verzamelt, niet? Ik persoonlijk vind het het leukst om de gehele haaientanden fauna van een locatie te verzamelen. Maximusjes zie ik ook altijd graag liggen in m'n residu
.

Nullus finis longius si quod facis delectaris
- strandjutters
Hallo,ja dit tandje komt uit het gruis waar ik mijn twin-tip Somni in heb gevonden verleden week,er zit weinig in dit gruis maar wel een zeer goede bewaring,ook de Scyliorhinus met 5 spitsen kwam uit dit gruis.
Het is dus ook één van mijn hobby's waar ik het beste gruis kan vinden
gruis x gruis is twee 
Goede bewaring en zeldzame soorten spreken mij wel aan in mijn zoektocht.Maar heb er wel al een ton doorzocht,uit één emmer zal je teleurgesteld zijn.
GR
Het is dus ook één van mijn hobby's waar ik het beste gruis kan vinden

Goede bewaring en zeldzame soorten spreken mij wel aan in mijn zoektocht.Maar heb er wel al een ton doorzocht,uit één emmer zal je teleurgesteld zijn.
GR
strandjutters