Nieuwe video youtube.
-
Nieuwe video youtube.
Beste kijkers en fossiel.net leden,
Ik ga vandaag naar het Natuur Historisch museum te Brussel voor mijn nieuwe youtube video zal ik een kleine toer maken op het dinosaurus gedeelte en ijstijd gedeelte en een beetje als gids spelen, ik zal bv. wat meer vertellen over het t-rex skelet dat in de dinosaurus hal staat (het is een kopie van Tyrannosaurus rex Stan (2d grootste ooit gevonden))
enz....
Als er nog voorstellen zijn kunnen jullie altijd een e-mail sturen (staat bij m'n profiel fossiel.net)
mvg groet jasper
Ik ga vandaag naar het Natuur Historisch museum te Brussel voor mijn nieuwe youtube video zal ik een kleine toer maken op het dinosaurus gedeelte en ijstijd gedeelte en een beetje als gids spelen, ik zal bv. wat meer vertellen over het t-rex skelet dat in de dinosaurus hal staat (het is een kopie van Tyrannosaurus rex Stan (2d grootste ooit gevonden))
enz....
Als er nog voorstellen zijn kunnen jullie altijd een e-mail sturen (staat bij m'n profiel fossiel.net)
mvg groet jasper
Jasper Mutsaerts
Good Luck and Keep Digging
- Yasmin1995
Antw: Nieuwe video youtube.
Hoii leuk man ik ben er ook net geweest.
Alleen heb ik geen ijstijd gedeelte meer gezien. Weet je zeker dat dat er nog is? Er is wel een tentoonstelling over de prehistorische mens, die overegens wel interessant is.
Groetjess
Alleen heb ik geen ijstijd gedeelte meer gezien. Weet je zeker dat dat er nog is? Er is wel een tentoonstelling over de prehistorische mens, die overegens wel interessant is.
Groetjess
Life finds a way
-
Ze zijn de ijstijd enz. aan het renoveren, dat was een van de oudste delen v/h museum.
Jasper Mutsaerts
de mammoet van Lier is nog steeds te bezichtigen.
"Ammonites are the quintessential
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
-
Leuke video, ben zelf nog niet in het natuurhistorisch museum van Brussel geweest maar dit nodigt wel uit. Dank je!
Moest overigens wel even lachen om je opmerking dat ze de ijstijd aan het renoveren zijn.
Ik weet precies wat je bedoelt hoor, maar vind het grappig klinken.
Moest overigens wel even lachen om je opmerking dat ze de ijstijd aan het renoveren zijn.

Ik weet precies wat je bedoelt hoor, maar vind het grappig klinken.