vraagje
- SebastiaanVR
vraagje
Hoe duur is het om zo\'n luchtdrukbeiteltje plus een compressor te kopen?
Het hoeft van mij niet een hele goeie te zijn zolang die het maar doet.
Weet iemand waar je goedkoop zo\'n ding kan krijgen?
Het hoeft van mij niet een hele goeie te zijn zolang die het maar doet.
Weet iemand waar je goedkoop zo\'n ding kan krijgen?
Antw: vraagje
Goeie vraag!
Dit houdt me nu ook al zo\'n paar maand bezig. Ik veronderstel dat er op dit forum nog liefhebbers zijn van zo\'n instrument maar er ook geen haar of graten in zien!
Er zijn zoveel soorten, zoveel aanbieders,...
Ik heb net de prijzen gekregen van de leverancier van die artikelen als beschreven in\'t boek van Schulp.
Ik stel voor dat mochten er nog liefhebbers zijn, laat dan gerust eens iets weten, dan zie ik of we de prijs voor een gezamelijke aankoop niet naar beneden kunnen krijgen (dit lukt zeker!)
Wie naast bodemschat en die \"duitsers van thomas\" en die \"engelsen uit Schulp zijn boek\" nog leveranciers weet, mag dat gerust neerpennen
ik moet :
luchtdrukbeitel (eventueel compressor) of zandstraalsetje
Dit houdt me nu ook al zo\'n paar maand bezig. Ik veronderstel dat er op dit forum nog liefhebbers zijn van zo\'n instrument maar er ook geen haar of graten in zien!
Er zijn zoveel soorten, zoveel aanbieders,...
Ik heb net de prijzen gekregen van de leverancier van die artikelen als beschreven in\'t boek van Schulp.
Ik stel voor dat mochten er nog liefhebbers zijn, laat dan gerust eens iets weten, dan zie ik of we de prijs voor een gezamelijke aankoop niet naar beneden kunnen krijgen (dit lukt zeker!)
Wie naast bodemschat en die \"duitsers van thomas\" en die \"engelsen uit Schulp zijn boek\" nog leveranciers weet, mag dat gerust neerpennen

ik moet :
luchtdrukbeitel (eventueel compressor) of zandstraalsetje
Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures
do faillures
- SebastiaanVR
Zijn er niet misschien doe-het-zelf zaken die dat verkopen?
Die compressors die ze verkopen op bodemschat.nl zijn me iets te duur.
Zijn er dan nergens goedkopere te vinden?
Ik heb nu een dremel, maar die draait in plaats van beitelt.
Die is niet erg handig, want die schuurt alleen wat steen weg en je ziet dan niet of je al bij het fossiel bent of dat je er al doorheen bent.
Daardoor was een van mijn fossielen verziekt:(
gelukkig was het maar een proefexemplaar.
Die compressors die ze verkopen op bodemschat.nl zijn me iets te duur.
Zijn er dan nergens goedkopere te vinden?
Ik heb nu een dremel, maar die draait in plaats van beitelt.
Die is niet erg handig, want die schuurt alleen wat steen weg en je ziet dan niet of je al bij het fossiel bent of dat je er al doorheen bent.
Daardoor was een van mijn fossielen verziekt:(
gelukkig was het maar een proefexemplaar.
- SebastiaanVR
heeft er misschien een van de experts ook zo\'n luchtdrukbeiteltje of zo\'n zandstraalsetje?
Kan diegene dan misschien zeggen waar en hoe duur hij het heeft gekocht?
En hoe moet je precies werken met zo\'n ding?
Kan diegene dan misschien zeggen waar en hoe duur hij het heeft gekocht?
En hoe moet je precies werken met zo\'n ding?
fossielenheerser: waarom vraag je in drie posts nu toch drie keer hetzelfde? eenmaal is genoeg dunkt me...
Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures
do faillures
- SebastiaanVR
sorry, wil het gewoon heel graag weten:(
Ik wil al heel lang zo ding kopen, maar ik wist niet waar...
Ik wil al heel lang zo ding kopen, maar ik wist niet waar...
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Ik heb de indruk op dit forum dat, hoe meer je dezelfde vraag stelt per minuut, hoe langer het duurt voor je antwoord krijgt. Erg merkwaardig, maar er valt iets voor te zeggen.
Wat de compressor betreft, je betaalt meer voor een fluistercompressor, maar naar \'t schijnt kan zo\'n ding een relatie redden (indien van toepassing). Vraag je eens af waar je \'m zal zetten. Als je een tuinhuisje hebt dat 100 meter verwijderd is van ouders, vrouw en buren, zou ik niet investeren in een fluistercompressor. Anders wel.
Wat de compressor betreft, je betaalt meer voor een fluistercompressor, maar naar \'t schijnt kan zo\'n ding een relatie redden (indien van toepassing). Vraag je eens af waar je \'m zal zetten. Als je een tuinhuisje hebt dat 100 meter verwijderd is van ouders, vrouw en buren, zou ik niet investeren in een fluistercompressor. Anders wel.

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- SebastiaanVR
iki heb ten eerste geen vrouw ben dertien, (helaas). Het tuinhuisje staat 4 meter van het huis (lijkt me dus ook niet zo slim).
En hoe duur is dan zo fluistercompressor?
En hoe duur is dan zo fluistercompressor?
check hier elders op de site fossielen/prepareren & conserveren.
Inderdaad hoe meer slimme vragen hoe minder antwoorden (excuses voor mijn subtiliteiten)
<:{{{{{>
Inderdaad hoe meer slimme vragen hoe minder antwoorden (excuses voor mijn subtiliteiten)
<:{{{{{>
Trilobiti Ceská Republika
Ik zit ook te denken aan de aanschaf van zo\'n luchtdrukbeiteltje. Ik wist niet dat er fluistercompressors zijn. Wellicht zijn er nog meer belangrijke kenmerken. Ben benieuwd naar meer info.
Herman
Herman