Ik en beurzen.

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Plaats reactie
Triceratop14jasper
Ik en beurzen.

Bericht door Triceratop14jasper » 22 sep 2015, 20:27

hallo,

Ik ben nog nooit naar een beurs geweest en ik zou graag willen, in oktober zijn er al 2 en misschien ga ik naar 1 ervan, ik hoop daar wat vrienden te maken en misschien ervoor zorgen dat mensen mij kunnen oppikken als ik ooit eens naar een groeve wil gaan (ben nog nooit in een groeve geweest)

Ik zou ook mensen van dit forum eens willen ontmoeten, zou fijn zijn :-).

mvg jasper

Jasper Mutsaerts

Good Luck and Keep Digging

Frederik
Administrator
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:
Antw: Ik en beurzen.

Bericht door Frederik » 22 sep 2015, 20:38

Ik zie dat je in België woont. Onze beurs in Wezemaal op 1 november is een zeer goede gelegenheid om andere forumleden te leren kennen.

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

Triceratop14jasper

Bericht door Triceratop14jasper » 23 sep 2015, 07:38

Ik zal proberen te komen, ik zal er niemand kennen dus iemand zal me wegwijs moeten maken.

Ik ben als een zeer gespannen zaag rond de oren van mijn ouders gaan hangen om naar een beurs te gaan, en wat was er de 3de oktober in Haacht? op 3 oktober kon je je fossielen laten determineren?

in elk geval met groet, jasper

Jasper Mutsaerts

KoenJ
Has thanked: 4 times
Been thanked: 7 times

Bericht door KoenJ » 23 sep 2015, 08:26

Hoi Jasper,
Op zo'n beurs wijst het zichzelf wel. Ik zou er gewoon geen gaan met je ouders (als je ze zover krijgt ), en dan maak je gewoon praatjes met standhouders etc. Altijd interessant, en wie weet kun je ook nog ergens een leuk fossiel kopen.

Groeten,
Koen

Stijn
Been thanked: 2 times
Contacteer:

Bericht door Stijn » 23 sep 2015, 10:37

Jasper, op zaterdag 3 oktober organiseert Hona (www.hona.be) in GC Den Breughel in Haacht een heuse determinatienamiddag van 14u tot 17u. Je kan tegelijkertijd ook de tentoonstelling bezoeken, waar zelfs enkele fossielen en mineralen van Ramsel tentoongesteld zijn (naast een heleboel andere prachtige stukken allemaal zelf verzameld door Hona-leden). Op zondag 1 november organiseert Hona in samenwerking met fossiel.net en de GVL voor de vierde keer een geweldige fossielenbeurs. Bovendien is, in tegenstelling tot veel andere beurzen, de toegang er gratis.

mvg Stijn

"Ammonites are the quintessential
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996

Triceratop14jasper

Bericht door Triceratop14jasper » 27 sep 2015, 20:56

Ik zal er zijn.

Jasper Mutsaerts

Plaats reactie