trilobiet fake ??
-
trilobiet fake ??
Ik heb op Catawiki een grote Marokkaanse trilobiet gekocht en wil weten of deze echt is? Het gaan om een: Trilobiet - Cambropallas telesto - trilobiet 15 cm
Wie is een kenner ?? heel veel dank bij voorbaat. Ik kan na reactie foto's sturen, mij email: jvs2 (at) casema.nl
[Bewerkt door Frederik op 10-10-2015 om 10:56 NL]
Wie is een kenner ?? heel veel dank bij voorbaat. Ik kan na reactie foto's sturen, mij email: jvs2 (at) casema.nl
[Bewerkt door Frederik op 10-10-2015 om 10:56 NL]
jvs
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: trilobiet fake ??
Hallo Jan,we kunnen moeilijk oordelen,we zien hem niet op foto.
GR Pascal
GR Pascal
strandjutters
foto's zijn leuk maar kunnen zeker bedriegen; Kom hem beter ook eens tonen aan Frederik bij de fossiel.net stand op de fossielenbeurs in Wezemaal (België) op 1 november.
mvg Stijn
mvg Stijn
"Ammonites are the quintessential
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Dag Jan, met plezier. En zoals Stijn zegt, liefst neem ik het stuk even in de hand voor een beoordeling. De beurs in Wezemaal is een goede gelegenheid.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
-
trilobiet fake?
Hallo , ik had reeds een bericht geplaats maar nu met foto's, de trilobiet is op Catawiki gekocht en bestaat uit negatief en positief en meet 15 cm en past exact op elkaar, afkomstig uit Marokko . Verkoper is de winkel house of wunders gevestigd te Brussel. www.houseofwunders.com . Ik zie geen krassporen rond de trilobiet, ook lijken de stenen precies bij elkaar te horen, de trilobiet geeft wat bruin af, als een ijzeroxide. Ik hoop dat iemand er veel van weet, dank voor alle reacties bij voorbaat!!!! Groeten jan.
jvs2@casema.nl Den Haag
jvs
- Spongebob
- Has thanked: 411 times
- Been thanked: 635 times
Antw: trilobiet fake?
Hoi Jan,
Ik weet erg weinig van Marokkaanse trilobieten, maar bij het maken van een neptrilobiet zou ie toch iets 'perfecter' gemaakt zijn. Niet dat ik 'm niet mooi vind hoor
Ik verwacht dat er weinig mis is met dit fossiel.
Groeten, Tom
[Bewerkt door Spongebob op 10-10-2015 om 21:27 NL]
Ik weet erg weinig van Marokkaanse trilobieten, maar bij het maken van een neptrilobiet zou ie toch iets 'perfecter' gemaakt zijn. Niet dat ik 'm niet mooi vind hoor

Ik verwacht dat er weinig mis is met dit fossiel.
Groeten, Tom
[Bewerkt door Spongebob op 10-10-2015 om 21:27 NL]
Time fades away (Neil Young)
-
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Ik heb de beide topics samengevoegd. Op basis van de foto's ben ik niet erg gealarmeerd. Kans is groot dat deze trilobiet ok is.
Als je zeker wil zijn leg je 'm best eens voor in real life.
Het is niet zo'n goed idee om expliciet je e-mail neer te pennen in een bericht. Dat kan altijd opgepikt worden door spambots.
Als je zeker wil zijn leg je 'm best eens voor in real life.
Het is niet zo'n goed idee om expliciet je e-mail neer te pennen in een bericht. Dat kan altijd opgepikt worden door spambots.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)