Koraaltjes uit eigen tuin!
- Martijnfossielenjager
Koraaltjes uit eigen tuin!

Tot mijn grote vreugde deze koralen in onze dorpel aangetroffen. Kunnen ze gedetermineerd worden??
Alvast bedankt, Martijn
Martijn
- KoenJ
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 7 times
Antw: Koraaltjes uit eigen tuin!
Hoi Martijn,
Het gaat hier om blauwe hardsteen, ook wel kolenkalk genoemd, uit het Vroeg-Carboon. Meestal komt deze uit België.
Deze steen wordt heel vaak gebruikt voor dorpels en vensterbanken, soms ook voor vloeren. Of je de koralen kunt determineren durf ik niet te zeggen.
Het gaat hier om blauwe hardsteen, ook wel kolenkalk genoemd, uit het Vroeg-Carboon. Meestal komt deze uit België.
Deze steen wordt heel vaak gebruikt voor dorpels en vensterbanken, soms ook voor vloeren. Of je de koralen kunt determineren durf ik niet te zeggen.
Groeten,
Koen
Koen
- Martijnfossielenjager
Antw: Antw: Koraaltjes uit eigen tuin!
Hoi Koen, dank voor je reactie! Fijn om te weten dat het inderdaad koraaltjes betreft. Mijn oudste fossielen!KoenJ schreef:
Hoi Martijn,

Martijn