Regio couvin. Heeft iemand een idee?

Laat hier je fossielen determineren. Voorzie duidelijke foto's en vermeld zo mogelijk de grootte, de vindplaats en de ouderdom.
Plaats reactie
suffeleersT
Regio couvin. Heeft iemand een idee?

Bericht door suffeleersT » 06 nov 2015, 13:48

Deze hebben we gevonden in couvin. Lijkt mij een oog te zijn. Maar weet niet juist wat. Raar voor een trilo denk ik. Zou zeggen libel maar dat kan niet.

suffeleersT
Antw: Regio couvin. Heeft iemand een idee?

Bericht door suffeleersT » 06 nov 2015, 13:50

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Oeps foto's

Frederik
Administrator
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:

Bericht door Frederik » 06 nov 2015, 13:56

Cephalon van een Gerastos. Zo te zien zit de linker librigena er nog mooi aan. Dat belooft.

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

suffeleersT

Bericht door suffeleersT » 06 nov 2015, 14:09

Afbeelding

Afbeelding

Whoehoe. T'is gewoon een volledig cephalon!!!! De rest zal er ook wel in zitten denk ik. Ik had het echt nog niet gezien tot ik nog een stukje verwijderd had. Geweldig!!!!!!!!!!!

suffeleersT
Antw: Antw: Regio couvin. Heeft iemand een idee?

Bericht door suffeleersT » 06 nov 2015, 15:31

Frederik schreef:
Cephalon van een Gerastos. Zo te zien zit de linker librigena er nog mooi aan. Dat belooft.
Linker kan is goed. Rechts is hij wel verweert. Heb wel nog de afdruk van die kant en er hangt denk ik nog wat schaal en een struk van het oog in. Maar ik ben aant twijfelen of hij compleet is en weet ook niet goed hoe ik verder moet graven nu. Zal wat foto's zetten. Heb jij een idee?

suffeleersT
Antw: Antw: Regio couvin. Heeft iemand een idee?

Bericht door suffeleersT » 06 nov 2015, 15:31

Frederik schreef:
Linker kan is goed. Rechts is hij wel verweert. Heb wel nog de afdruk van die kant en er hangt denk ik nog wat schaal en een struk van het oog in. Maar ik ben aant twijfelen of hij compleet is en weet ook niet goed hoe ik verder moet graven nu. Zal wat foto's zetten. Heb jij een idee?

suffeleersT

Bericht door suffeleersT » 06 nov 2015, 15:33

Afbeelding

Afbeelding

Moeilijke steen en weet ook niet hoe hij ligt in de matrix. Word niet makkelijk.

suffeleersT

Bericht door suffeleersT » 06 nov 2015, 18:24

Afbeelding

Afbeelding

Jezus dit is niet te doen. rechts is hij zacht en valt door elkaar bij de minste trilling en links plakt de matrix eraan alsof hij met superlijm erop is gelijmd. Ik hou er mee op voor vandaag. Na 8u prepareren begin ik dubbel te zien. Zondag nog is een poging wagen om hem er mooi uit te krijgen. Voor zover het mogelijk is toch.

Plaats reactie