Simultaan openen van sites
Simultaan openen van sites
Beste forumleden,
Heb sinds lang een vervelend probleempje, wanneer ik ingelogd ben op fossiel.net en ik wil gelijktijdig iets opzoeken met google of een URL intikken in explorer dan wordt fossiel.net afgesloten en moet ik dus telkens opnieuw openen en inloggen (zeer irritant!)Zijn er nog andere forumleden bekend met dit fenomeen en hoe kan ik dit verhelpen? ik zou jullie zeer dankbaar zijn.
Heb sinds lang een vervelend probleempje, wanneer ik ingelogd ben op fossiel.net en ik wil gelijktijdig iets opzoeken met google of een URL intikken in explorer dan wordt fossiel.net afgesloten en moet ik dus telkens opnieuw openen en inloggen (zeer irritant!)Zijn er nog andere forumleden bekend met dit fenomeen en hoe kan ik dit verhelpen? ik zou jullie zeer dankbaar zijn.
wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Simultaan openen van sites
Je bedoelt dat dit gebeurt wanneer je een tweede venster opent binnen Internet Explorer? Ik heb dit probleem niet dus ik denk niet dat ik je direct kan helpen ermee. Wel moet ik zeggen dat er veel elegantere programma\'s bestaan om op het net te surfen dan Internet Explorer. Een absolute aanrader is Firefox, maar ook Opera en Safari (als je een maccer bent) zijn sneller en eenvoudiger in gebruik.
Het leuke aan vb Firefox is dat je met behulp van tabbladen meerdere websites kan openen in één venster. Neem eens een kijkje op www.getfirefox.com
Het leuke aan vb Firefox is dat je met behulp van tabbladen meerdere websites kan openen in één venster. Neem eens een kijkje op www.getfirefox.com
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Antw: Antw: Simultaan openen van sites
Jaaaa,probleem opgelost,wreed bedankt Frederik, idd Firefox is STUKKEN gebruiksvriendelijker, en ik die al jaren zit te knoeien met explorer.... weg ermee!!:DFrederik schreef:
Een absolute aanrader is Firefox...
Het leuke aan vb Firefox is dat je met behulp van tabbladen meerdere websites kan openen in één venster.
groetjes
Patrick
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
- Frederik
- Administrator
- Contacteer:

something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
** wrijft in de handen met grijns op het gezicht **
Z.
Z.
The earth has music for those who listen.
alleen internet explorer niet verwijderen van je pc,
in de vorige versie (98) van windows stond dat onherroepelijk gelijk aan complete crash (een collega heeft dat ooit gepresteerd), gewoon met rust laten en firefox gebruiken,
mvg stijn
in de vorige versie (98) van windows stond dat onherroepelijk gelijk aan complete crash (een collega heeft dat ooit gepresteerd), gewoon met rust laten en firefox gebruiken,
mvg stijn
"Ammonites are the quintessential
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
- Frederik
- Administrator
- Contacteer:
Meen je dat? Aiai...Ammun Rah schreef:
in de vorige versie (98) van windows stond dat onherroepelijk gelijk aan complete crash (een collega heeft dat ooit gepresteerd)
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Antw: Antw: Antw: Simultaan openen van sites
Frederik schreef:Meen je dat? Aiai...Ammun Rah schreef:
in de vorige versie (98) van windows stond dat onherroepelijk gelijk aan complete crash (een collega heeft dat ooit gepresteerd)
IE maakt deel uit van het Windows OS... (wie weet wat Vista zal brengen). Nu ja, met Safari daarentegen... nu ja

Z.
The earth has music for those who listen.
Ammun Rah schreef:
Thanks voor de waarschuwing, heb gewoon firefox als standaardbrowser gezet, en alles (favorieten en zo...)overgenomen van IE.
[Bewerkt door Patrick op 25-10-2006 om 12:24 NL]
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
Eh ja.. klinkt bekend, als je ook maar 1 onderdeeltje Microsoft van je PC afgooit kan je net zo goed je hele computer uit het raam gooien, heel grappig, ik mag van mijn Windows client die onderhand een eigen leven is gaan leiden niet eens meer MSN on-installeren,Ammun Rah schreef:
het word steeds minder een \"Personal\" Computer... Eens kijken wat het met \"Vista\" word, misschien kunnen we dan wat meer Windows opties weggooien, op hoop van zegen!
mvg
Mark