mini rolbeentje
-
mini rolbeentje
denk ik, gevonden aan de Zeeuwse kust afgelopen zomer. Tis werkelijk een pareltje.....Nog geen 3 millimeter lang / breed
- Martijnfossielenjager
Antw: mini rolbeentje
Ik denk wel een muis, het heeft ook de vorm van roofdier, wat dan niet zou passen, kortom... Francien Dieleman.
Martijn
-
- sjaak
- Has thanked: 370 times
- Been thanked: 362 times
- Contacteer:
Het is wel heel mooi te zien dat zulke hele kleine botjes in essentie niet veel verschillen van die van grote zoogdieren.
Ik hoop dat je er uit komt. Er zijn er maar een paar met ervaring met het kleine spul, zoals inderdaad Francien.
Ik hoop dat je er uit komt. Er zijn er maar een paar met ervaring met het kleine spul, zoals inderdaad Francien.
Groet,
Niels
Niels
-
ja mooi is dat hè Niels! Echt ongelooflijk haast, en die kleintjes hebben niet zo geleden onder het zandzuiger geweld als bijvoorbeeld mammoet botten..
Ik heb het er met Francien over gehad, die hele kleine botjes determineren naar soort schijnt toch nog heel moeilijk te zijn. maar ik zal ze een keer meenemen
Ik heb het er met Francien over gehad, die hele kleine botjes determineren naar soort schijnt toch nog heel moeilijk te zijn. maar ik zal ze een keer meenemen