Zandkorrels tussen je botten. Hoe gaan jullie er mee om?
Zandkorrels tussen je botten. Hoe gaan jullie er mee om?
Hallo,
Ik heb wat botjes en kiezen in de ontziltbak liggen.
Ik bekijk de kleine dingen meestal even onder de microscoop om te kijken of er nog eigenaardigheden zijn. Nu merkte ik op dat er bij mijn reuzenhert kies wat zandkorrels tussen de scheurtjes zitten. Hoe gaan jullie hier mee om? halen jullie ze weg en zo ja hoe? of laten jullie ze gewoon zitten? Het gaat me er vooral om dat het stuk er niet door beschadigt want dat zou zonde zijn.
Alvast bedankt.
Groeten Melle.
[Bewerkt door fietslamp op 12-12-2015 om 21:56 NL]
Ik heb wat botjes en kiezen in de ontziltbak liggen.
Ik bekijk de kleine dingen meestal even onder de microscoop om te kijken of er nog eigenaardigheden zijn. Nu merkte ik op dat er bij mijn reuzenhert kies wat zandkorrels tussen de scheurtjes zitten. Hoe gaan jullie hier mee om? halen jullie ze weg en zo ja hoe? of laten jullie ze gewoon zitten? Het gaat me er vooral om dat het stuk er niet door beschadigt want dat zou zonde zijn.
Alvast bedankt.

Groeten Melle.
[Bewerkt door fietslamp op 12-12-2015 om 21:56 NL]
- sjaak
- Has thanked: 373 times
- Been thanked: 364 times
- Contacteer:
Antw: Zandkorrels tussen je botten. Hoe gaan jullie er mee om?
Laten zitten, het hoort erbij en als je er aan gaat zitten prutsen verhoog je de kans op beschadiging.
Persoonlijk vind ik een fossiel in matrix mooier dan zonder. Ik heb vroeger wel eens fossielen uit de matrix gehaald maar daar nu spijt van.
Persoonlijk vind ik een fossiel in matrix mooier dan zonder. Ik heb vroeger wel eens fossielen uit de matrix gehaald maar daar nu spijt van.
Groet,
Niels
Niels
Bedankt voor de reactie. Ik laat het lekker zitten. Ik ben zelf ook van mening dat
Het mooier staat dan zonder.
Het mooier staat dan zonder.
- KoenJ
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 7 times
Hoi Melle,
Inhoudelijk heb ik niks toe te voegen, maar ik heb wel moeten lachen om de titel van je topic (niet verkeerd bedoeld). Ik dacht: naar de fysiotherapeut natuurlijk!
Inhoudelijk heb ik niks toe te voegen, maar ik heb wel moeten lachen om de titel van je topic (niet verkeerd bedoeld). Ik dacht: naar de fysiotherapeut natuurlijk!

Groeten,
Koen
Koen
Zo was hij ook bedoelt Koen. 
Was dat niet de reden waarom de mammoeten uitstierven dat zand tussen de botten
?

Was dat niet de reden waarom de mammoeten uitstierven dat zand tussen de botten