Nieuw lid
Nieuw lid
Hallo,
Ik heb me vandaag ingeschreven als nieuw lid van Fossiel. Ik woon in Frankrijk en al jaren lid van een vereniging MAGMA in Juvisy., vlakbij Parijs. Wij organiseren eenmaal per jaar een ruilbeurs en een tentoonstelling. Onze excursies gaan naar regio in Frankrijk en Belgie.
Ij hoop met deze site nieuwe contacten te krijgen en fossielen en mineralen te ruilen met leden uit Nederland en omstreken.
Groetjes
Antoon de Rooij
Ik heb me vandaag ingeschreven als nieuw lid van Fossiel. Ik woon in Frankrijk en al jaren lid van een vereniging MAGMA in Juvisy., vlakbij Parijs. Wij organiseren eenmaal per jaar een ruilbeurs en een tentoonstelling. Onze excursies gaan naar regio in Frankrijk en Belgie.
Ij hoop met deze site nieuwe contacten te krijgen en fossielen en mineralen te ruilen met leden uit Nederland en omstreken.
Groetjes
Antoon de Rooij
-
Antw: Nieuw lid
Welkom Antoon. Hier zijn zeker mensen die u wel kunnen helpen.
Ik hoor daar spijtig genoeg niet bij.
Ik hoor daar spijtig genoeg niet bij.
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Welkom Antoon!
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- KoenJ
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 7 times
Hoi Antoon, welkom! Leuk zo'n 'French connection' op het forum. Mocht je toevallig aan zand uit het Lutetiaan van het bassin de paris (bijv uit Fleury-la-riviere of Damery) kunnen komen, dan hou ik me aanbevolen! Wat voor iets ben je in geïnteresseerd?
Groeten,
Koen
Koen
- sjaak
- Has thanked: 377 times
- Been thanked: 365 times
- Contacteer:
Welkom!
Ik zoek vooral Pleistoceen hier langs de kust, maar soms maak ik een uitstapje naar het Jura van de Boulonnais.
Ik zoek vooral Pleistoceen hier langs de kust, maar soms maak ik een uitstapje naar het Jura van de Boulonnais.
Groet,
Niels
Niels