echt of niet

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Gesloten
Martin
Has thanked: 50 times
Been thanked: 59 times
echt of niet

Bericht door Martin » 04 nov 2006, 19:20

Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben martin, en ik heb een passie voor alles wat met reptielen en insekten te maken heeft. Ik houdt thuis verschillende slangen en gekko achtigen. Nu heb vooral intresse in insekten die in steen vast zitten.

Nu ben ik van plan een aantal stukken van marktplaats aan te schaffen. Kunnen jullie mij jullie mening geven over de echtheid van de stukken, een voorbeeld:

http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... vanced.php

alvast bedankt.

Patrick
Antw: echt of niet

Bericht door Patrick » 04 nov 2006, 19:31

Welkom op het forum! Martin,
Sorry,link gaf geen gewenst resultaat, wat bedoelt ge juist?
groetjes,
Patrick

wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!

fossielenjagers
Contacteer:

Bericht door fossielenjagers » 04 nov 2006, 19:45

Volgens mij valt marktplaats niet echt te linken, aangezien het browseradres steeds hetzelfde blijft.

Bram
Team Fossielenjagers

Martin
Has thanked: 50 times
Been thanked: 59 times

Bericht door Martin » 04 nov 2006, 20:08

Inderdaad kan geen link plaatsen, maar op marktplaats worden een aantal insekten in amber aangeboden, en ik vroeg me af of ze echt waren.

Patrick
Antw: Antw: echt of niet

Bericht door Patrick » 04 nov 2006, 20:41

Martin schreef:
Inderdaad kan geen link plaatsen, maar op marktplaats worden een aantal insekten in amber aangeboden, en ik vroeg me af of ze echt waren.
Jaa! insekten in amber weet ik alles van, van de valse dan... ben al meermaals genept en blijkt heel moeilijk om echt van vals te onderscheiden en dan had ik de objecten zelf in mijn handen, van op marktplaats zou ik mij er totaal niet aan wagen;)
zie: http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... 2761#26413

wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!

Jeroen
Antw: Antw: echt of niet

Bericht door Jeroen » 04 nov 2006, 23:23

Martin schreef:
Hoi Martin,
Als het echt uit Colombia komt, dan zou ik eerder copal verwachten. Een ander punt is, waarom zou je barnsteen kopen over het internet, het is superspecifiek of je het zelf wel mooi vind... Als ik jou was zou ik eerder een winkel zoeken, dan kun je het zelf even ter plekke bekijken.

J

Daar in de schiftende ondiepten, tussen oppervlak en afgrond, waar het leven een omweg maakt, kan de vishaak van de logica doel treffen.

-j

FransFrenken
Contacteer:

Bericht door FransFrenken » 05 nov 2006, 13:32

Marktplaats is wel te linken, en wel als volgt: Selecteer alle advertenties van de verkoper. Vervolgens het item dat je wilt linken aanclicken terwijl je de linkse shifttoets ingedrukt houdt. Een nieuw browservenster wordt geopend met daarin de juiste link!

grt
Frans

Kijk ook eens op mijn website :
http://people.zeelandnet.nl/sharke/

Gesloten