werveltjes
werveltjes
Hallo Allemaal,
Deze werveltjes heb ik gevonden in Romontbos, heeft er iemand van jullie een idee van welk dier dit zou zijn.
groetjes,
Patrick
wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
Antw: werveltjes
Hoi Patrick,
Ik weet niet van welk beestje deze werveltjes zijn, maar ik vind het toch wel knap gevonden van jou.
Vorige zondag ben ik naar Marnebel geweest en heb daar ook een gelijkaardig werveltje alleen wat kleiner tegen gekomen, maar voor ik wist wat het was had ik het al kapot geklopt per ongeluk.
Ik ben ook blij voor jullie dat je tripje van vorig weekend toch wel mooie fossielen heeft opgebracht.
Groetjes...
Ilse
Ik weet niet van welk beestje deze werveltjes zijn, maar ik vind het toch wel knap gevonden van jou.
Vorige zondag ben ik naar Marnebel geweest en heb daar ook een gelijkaardig werveltje alleen wat kleiner tegen gekomen, maar voor ik wist wat het was had ik het al kapot geklopt per ongeluk.
Ik ben ook blij voor jullie dat je tripje van vorig weekend toch wel mooie fossielen heeft opgebracht.
Groetjes...
Ilse
FOSSILS ARE FOR EVER!
Antw: Antw: werveltjes
Ja redelijk mooie ammonieten, maar nog veel prepareerwerk aan en de matrix is keihard, weet eerlijk gezegd niet goed hoe er aan te beginnen. Ik denk dat ik zondag eens inlichtingen ga vragen op de fossielenbeurs van ACAM in metropolis. Misschien geven zij nog die cursus prepareren.ilse schreef:
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
- binbinneke
- Contacteer:
Hej Patrick,
dit is misschien een beetje laat,
misschien weet je de naam al, maar dat zijn inderdaad vissenwerveltjes, om precies te zijn : enchodus werveltjes. Mooie vondst!
gr. robin
[Bewerkt door binbinneke op 21-11-2006 om 13:01 NL]
dit is misschien een beetje laat,
misschien weet je de naam al, maar dat zijn inderdaad vissenwerveltjes, om precies te zijn : enchodus werveltjes. Mooie vondst!
gr. robin
[Bewerkt door binbinneke op 21-11-2006 om 13:01 NL]
'Search' your way into life.
http://www.sharksandfossils.page.tl/
http://www.sharksandfossils.page.tl/
Patrick hier heb je al een mooie foto van een enchodus (zalm-achtige vis) t.b.v. je database.
Greetz
Greetz
Verba volant, fossilis manent
Antw: Antw: werveltjes
vincko schreef:
Patrick hier heb je al een mooie foto van een enchodus (zalm-achtige vis) t.b.v. je database.
Zo\'n kop zou ik wel willen vinden!! wanneer zijn we weer weg!:D
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
Ja dat ligt niet aan mij...jij wilt zonodig a.s. zondag sinterklaas gaan spelen? *LOL*
Wat ik me wel afvraag is ga je een baard opplakken en zoja hoe doe je zoiets als je al een baardje hebt?
Wat ik me wel afvraag is ga je een baard opplakken en zoja hoe doe je zoiets als je al een baardje hebt?

Verba volant, fossilis manent
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer: