Super groot Hypsipariops cephalon
-
Super groot Hypsipariops cephalon
Het is hier akelig stil op het forum.
Daarom een vondst van een tijdje terug. De grootste die ik tot nu toe gevonden heb.
Omgeving Resteigne, Hannonet Form.
Dit was een monster toen hij nog leefde.
- torvosaurus
- Been thanked: 4 times
Antw: Super groot Hypsipariops cephalon
Hoe groot worden deze normaal dan?
Jammer dat ik nog nooit naar Resteigne kunnen gaan ben.
Gr
Jammer dat ik nog nooit naar Resteigne kunnen gaan ben.
Gr
Thijs
-
Dat ik het niet juist weet. Maar 20cm moet zeker mogelijk geweest zijn.
Qua Belgische standaard is dat een monster.
Dan zou ik dit jaar er toch eens één keer proberen te geraken. Het gerucht gaat rond dat ze er een beschermd natuurgebied van willen maken en dan is het mogelijk gedaan met zoeken daar. Laten we hopen dat het zo een vaart niet zal lopen. Het is een prachtige locatie met verschillende vondst mogelijkheden.
Qua Belgische standaard is dat een monster.
Dan zou ik dit jaar er toch eens één keer proberen te geraken. Het gerucht gaat rond dat ze er een beschermd natuurgebied van willen maken en dan is het mogelijk gedaan met zoeken daar. Laten we hopen dat het zo een vaart niet zal lopen. Het is een prachtige locatie met verschillende vondst mogelijkheden.
Wauw, inderdaad een kanjer!
Ben daar in december ook een paar uur geweest en mijn eerste trilo mogen vinden(al is het waarschijnlijk maar een fragment) Smaakt naar meer dus deze zomer staat het terug op het programma.
Proficiat met deze vondst, hij mag er zijn!
Natalie
Ben daar in december ook een paar uur geweest en mijn eerste trilo mogen vinden(al is het waarschijnlijk maar een fragment) Smaakt naar meer dus deze zomer staat het terug op het programma.

Proficiat met deze vondst, hij mag er zijn!
Natalie
Wie zoekt,die vindt
Dit soort exemplaren worden ook in de Eifel met enige regelmaat gevonden. Prachtige dingen.